Семенівська селищна рада об'єднана територіальна громада

Полтавська область, Семенівський район

Лубенська ОДПІ повідомляє!

Дата: 27.12.2016 15:07
Кількість переглядів: 95

На прохання Лубенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Полтавській області доводимо до відома населення Семенівської територіальної громади наступні повідомлення:

Режим роботи Центрів обслуговування платників у святкові та вихідні дні

ГУ ДФС у Полтавській області повідомляє про режим роботи ЦОП у святкові та вихідні дні:

31 грудня 2016 року – робочий день у режимі чергування до 13 год. 00 хв.;

6 січня 2017 року – відповідно до законодавства про працю робочий день скорочено на одну годину;

9 січня 2017 року – робочий день у режимі чергування до 18 год. 00 хв.;

3, 4, 5 січня 2017 року – робочі дні відповідно до затверджених графіків роботи ЦОП;

1, 2,  7, 8 січня 2017 року – вихідні дні.

 

Головне управління ДФС у Полтавській області 

Графік

особистого прийому  громадян

посадовими особами Лубенської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Полтавській області

Коломієць Олександр Володимирович  - начальник  ОДПІ – щосереди   з 14.00 до 18.00 години

Маліченко Анатолій Михайлович – перший заступник начальника ОДПІ – щовівторка з 9.00 до 13.00 години

Кваша Андрій Миколайович – заступник начальника  – щовівторка з 14.00 до 18.00 години

Донець Сергій Григорович - заступник начальника  – начальник Семенівського  відділення  за адресою смт. Семенівка, вул. Незалежності, 4 – щовівторка з 14.00 до 18.00 години

Сектор організації роботи - кожен перший понеділок місяця з 09.00 до 13.00;

Спеціаліст з питань матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури  - кожну першу середу місяця з 09.00 до 13.00;

Спеціаліст з питань по роботі з персоналом  – кожен перший четвер місяця з 14.00 до 18.00;

Спеціаліст з питань фінансування, бухгалтерського обліку та звітності -  кожну п’ятницю місяця з 09.00 до 13.00;

Відділ моніторингу доходів та обліково–звітних систем - кожен другий вівторок місяця з 9.00 до 13.00.;

Відділ обслуговування платників - кожну другу середу місяця з 14.00 до 17.00;

Сектор інформаційних технологій - кожен  четвер місяця з 9.00до 13.00;

Спеціаліст з юридичних питань  - кожну другу п’ятницю місяця з 14.00 до 17.00;

Сектор податків і зборів з юридичних осіб - кожний третій понеділок місяця з 09.00 до 13.00;

Сектор податків і зборів з фізичних осіб  - кожний третій вівторок місяця з 14.00 до 18.00;

Спеціаліст з питань погашення боргу - кожен четвертий понеділок місяця з 14.00 до 18.00;

Спеціаліст з питань контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів - кожну четверту п’ятницю місяця з 14.00 до 17.00.

Попередній запис на особистий прийом до керівника Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області, перших заступників і заступників, керівників структурних підрозділів є обов’язковим.

Попередній запис закінчується не  пізніше ніж за п’ять робочих днів до календарної дати на прийом .

 

телефон попереднього запису на особистий прийом до керівництва Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області:

(05361) 70382

з 09:00 до 13:00 та з 13:45 до 18:00 (у п’ятницю до 16:45)

          або у секції 8 ЦОП головного офісу Лубенської ОДПІ        

  Сектор організації роботи Лубенської ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області

Режим роботи ЦОП у святкові та вихідні дні новорічних та різдвяних свят:

31 грудня 2016 року – робочий день у режимі чергування до 13-00 год.00 хв.;

6 січня 2017 року –робочий день до 15-00 год.45 хв.;

9 січня 2017 року – робочий день у режимі чергування до 18-00 год.00 хв.;

3,4,5 січня 2017 року – робочі дні;

1,2,7,8 січня 2017 року – вихідні дні.

                                                                                                             Сектор організації роботи Лубенської ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області

З початку року страхувальниками сплачено єдиного внеску

на суму 318,2 млн. грн.

 

З початку 2016 року платниками сплачено єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування в сумі  318,2 мільйона гривень. Про це повідомив завідувач сектору податків і зборів з фізичних осіб Лубенської ОДПІ Валерій Карпов.

Зокрема, у литопаді поточного року суб’єкти господарювання сплатили 31,85 мільйона гривень єдиного внеску.

 «Варто зазначити, що від своєчасних надходжень єдиного соціального внеску залежить наповнення фондів соціального страхування, а це означає, що громадяни можуть розраховувати на державні соціальні гарантії при безробітті, нещасних випадках, професійних захворюваннях, при нарахуванні пенсійного забезпечення та інших соціальних виплат», - підкреслив керівник підрозділу.

Водночас фахівці Лубенської ОДПІ звертають увагу платників податків, що Звіт з ЄСВ (додаток 4) зі змінами, внесеними Наказом Мінфіну від 07.09.2016 р.  №813, слід подавати починаючи з 01.12.2016 року. Вперше звітувати за оновленою формою Звіту необхідно за листопад 2016 року в період з 01 грудня 2016 року по 20 грудня 2016 року.

Нагадуємо, що з 1 грудня розмір прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати підвищився та становить – 1600,00 грн. Це вплине і на сплату єдиного внеску.

Отже, з 1 грудня:

розмір мінімального страхового внеску – 352,00 грн.;

максимальна величина доходу, на яку потрібно нараховувати ЄСВ – 40000,00 грн.;

максимальний розмір нарахованого єдиного внеску – 8800,00 гривень.

 

Валерій Карпов

Завідувач сектору податків і зборів з фізичних осіб

 

Актуальні питання щодо нової форми декларації акцизного податку

обговорено під час «гарячої лінії» 15.12.2016 року

із заступником начальника Лубенської ОДПІ Квашею А.М.

 

В Лубенській ОДПІ було проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Нова форма декларації акцизного податку». На питання відповідав заступник  начальника Лубенської ОДПІ Кваша Андрій Миколайович.

Пропонуємо вашій увазі відповіді на найбільш актуальні запитання, які надійшли від запитувачів у ході проведення заходу.

Питання 1. З якого періоду часу потрібно звітуватися за новою формою декларації  платникам акцизного податку, у тому числі особам, які реалізують пальне?

Відповідь:

1. Платники акцизного податку, у тому числі особи, які реалізують пальне, повинні звітувати за новою формою декларації за грудень у січні 2017 року.

Питання 2. Що саме змінилося у порядку заповнення звітності по акцизу та які нововведення?

Відповідь:

2. Декларацію акцизного податку доповнено двома додатками:

додатком 11 «Розрахунок суми акцизного податку з реалізації пального відповідно до підпункту 213.1.12 пункту 213.1 статті 213 Кодексу», що обов’язково заповнюється всіма платниками акцизного податку з реалізації пального (у тому числі виробниками) незалежно від того, чи був у звітному періоді об’єкт оподаткування;

додатком 9 «Заява про порушення особою, яка реалізує пальне, порядку заповнення та/або порядку реєстрації акцизної накладної/розрахунку коригування».

А також внесено зміни у Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку до розділів звітності, в яких декларуються податкові зобов’язання з реалізації пального (розділ В) та реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (розділ Д).

Питання 3. Яким чином суб’єкт господарювання може виправити помилки, допущені при заповненні звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів, якщо може виправити помилки, то чи передбачені за це штрафні санкції?

Відповідь:

3. Платник податків, у разі виявлення помилки у звіті, може звернутись письмово до контролюючого органу з обґрунтуванням обставин помилково поданої звітності та проханням її не визнання, а також повторно сформувати та подати з виправленими показниками такий звіт.

Водночас відповідно до абз. 18 ч. 2 ст. 17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» від 19.12.1995 р. № 481/95-BP зі змінами та доповненнями, до суб’єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі неподання чи несвоєчасного подання звіту або подання звіту з недостовірними відомостями про обсяги виробництва та/або обігу (в тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів до органу виконавчої влади, уповноваженого Кабінетом Міністрів України видавати відповідні ліцензії, — у розмірі 17000 грн.

Питання 4. Які існують способи подачі декларації з акцизного податку?

Відповідь:

4. Декларація подається до контролюючого органу особисто платником або уповноваженою ним особою, або надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення, або надається засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

У разі надсилання Декларації поштою платник зобов’язаний здійснити таке відправлення на адресу відповідного контролюючого органу не пізніше, ніж за десять днів до закінчення граничного строку подання податкової декларації.

Питання 5. Які штрафні санкції з акцизного податку можуть бути застосовані до осіб, які здійснюють реалізацію пального?

Відповідь:

5. З 01 березня 2016 року Законом України від 24 грудня 2015 року № 909-VIII запроваджено систему електронного адміністрування реалізації пального та електронної акцизної накладної при реалізації пального (статті 232 та 231 Податкового кодексу України (Кодексу)).

Для нової системи з 1 березня 2016 року діяв перехідний період, з 1 квітня 2016 року акцизні накладні та електронне адміністрування реалізації пального функціонують повноцінно.

У зв’язку з запровадженням акцизної накладної та електронного адміністрування реалізації пального законодавством передбачено штрафні санкції (стаття 120.2 Кодексу):

·                     за порушення платниками акцизного податку граничних термінів реєстрації акцизних накладних/розрахунків коригування до акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних - від 2,0 до 40,0 % суми акцизного податку;

·                     за відсутність з вини платника акцизного податку реєстрації акцизної накладної в Єдиному реєстрі акцизних накладних/розрахунку коригування протягом більш як 120 календарних днів після дати, на яку платник податку зобов'язаний скласти акцизну накладну/розрахунок коригування, 50 відсотків суми акцизного податку.

Така відповідальність не застосовувалась при порушенні термінів реєстрації акцизних накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі акцизних накладних, складених у перехідний період – з 1 березня 2016 року до1 квітня 2016 року.

Також передбачено обов’язкову реєстрацію як платників акцизного податку осіб, що провадять реалізацію пального, до початку здійснення такої реалізації та ведення центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, реєстру платників акцизного податку з реалізації пального (підпункт 212.3.4 пункту 212.3 статті 212 Кодексу). Здійснення суб’єктом господарювання операцій з реалізації пального без їх реєстрації платниками акцизного податку тягне накладання штрафу на юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців у розмірі 100 відсотків вартості реалізованого пального (пункт 117.3 статті 117 Кодексу).

Питання 6. Які граничні строки подання декларації з акцизного податку?

Відповідь:

6. Декларація за звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, подається платником щомісяця не пізніше 20 числа наступного звітного періоду до контролюючого органу за місцем реєстрації такого платника. Місцем реєстрації платника, який є суб’єктом господарювання роздрібної торгівлі, який здійснює реалізацію підакцизних товарів, є місцезнаходження пункту продажу товарів.

Якщо останній день терміну подання декларації припадає на вихідний або святковий день, останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, наступний за вихідним або святковим днем. Граничні строки подання зазначеної декларації можуть бути збільшені за правилами та на підставах, передбачених ПКУ.

Питання 7. За яких умов у платника акцизного податку припиняється обов’язок з подання декларацій акцизного податку?

Відповідь:

7. Якщо платник не є особою, яка реалізує пальне або здійснює діяльність, яка не ліцензується, тобто у нього відсутні діючі (в т.ч. призупинені) ліцензії на право здійснення діяльності з підакцизною продукцією та у звітному періоді у такого платника не виникли об’єкти оподаткування, або не з’явились показники, що підлягають декларуванню, то платник у такому звітному періоді не зобов’язаний подавати декларацію з акцизного податку.

Нагадуємо, що у разі виникнення запитань щодо реєстрації  неприбуткових організацій можете зателефонувати до Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області за номером (05361) 70-381.

сектор організації роботи Лубенської ОДПІ

ГУ ДФС  у Полтавській області

 

Власники нерухомого майна на території обслуговування Лубенської ОДПІ

поповнили місцеві бюджети на 5,3 мільйона гривень

                                                                

Нерухоме майно є традиційним об’єктом оподаткування, який використовується, починаючи з XVIII сторіччя. Податок на нерухоме майно у вигляді податку з володіння нерухомим майном – один із найстаріших видів податку відомих фінансовій науці.

Об’єктом оподаткування є житлова та не житлова нерухомість.

По Лубенській ОДПІ у 2016 році оподаткуванням податку на нерухоме майно було охоплено понад 6500 платників податку та відповідно об’єктами  оподаткування стали 6703 об’єктів нерухомості.

Упродовж одинадцяти місяців цього року громадяни - платники податку на нерухоме майно перерахували до бюджету 1,8 млн. грн., що на 1,7 млн. грн., більше, ніж минулого року. Власники квадратних метрів – юридичні особи наповнили казну на 3,5 млн. грн.

З метою належного контролю за адмініструванням податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки, дотримання вимог статті 266 Податкового Кодексу України та залучення додаткових резервів із надходження зі сплати вказаного податку, Лубенською ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області забезпечено  проведення  інвентаризації об’єктів нерухомого майна фізичних осіб спільно з  сільськими  радами. 

Податок нараховує державна податкова інспекція за місцем проживання громадянина, незалежно від місцезнаходження об’єктів його житлової або нежитлової нерухомості. Такі нарахування проводяться контролюючими органами на місцях і кожному платнику надсилається або вручається відповідне податкове повідомлення - рішення про суму нарахованого податку, до цього документу додається квитанція та повідомлення про сплату податку з реквізитами для його сплати. 

Для проведення звірки даних щодо площі, яка підлягає оподаткуванню, отримання квитанції на сплату податку, а також, в разі виникнення інших питань щодо оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від  земельної ділянки, просимо звертатись до Центру обслуговування платників Лубенської ОДПІ (вікно № 1) за адресою м. Лубни, вул. Я. Мудрого, 21 або за номером телефону (05361) 70-381.

                                                                                                                         

Валерій Карпов,

завідувач сектору податків і зборів

з фізичних осіб Лубенської ОДПІ

Платники Лубенської ОДПІ отримали від центру обслуговування платників більше ніж 15 тисяч послуг?

Персоналом центру обслуговування платників Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області (далі ЦОП) в звітному періоді надано 15154 адміністративних послуг.

Відділом обслуговування платників податків здійснено аналіз наданих  адміністративних послуг та якості обслуговування платників. З початку 2016 року Центри  обслуговування платників, які функціонують при Лубенській ОДПІ, відвідало 140179 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.

За 11 місяців 2016 року  вагому частину в наданих адміністративних послугах складає  видача карток платника податків і внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки – 8415 послуг. Також, фахівці Центрів надали 1454 витягів з реєстру платників  єдиного податку, зареєстрували 678 платників єдиного податку, 732 книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку, 1373 книги обліку розрахункових операцій, 839 розрахункових книжок, видано 215 довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюється органами фіскальної служби та 355 довідок  про подану декларацію про майновий стан та доходи.

З метою вивчення рівня ефективності та якості надання послуг у Центрах обслуговування платників фахівцями Лубенської ОДПІ  проводяться письмові опитування за допомогою розташованої біля модератора ЦОП скриньки пропозицій та побажань. Так, у січні – листопаді  2016 року через такі скриньки отримано 599 письмових анкет, в яких платниками надано позитивну оцінку роботи Центрів обслуговування платників в 8970 відгуках.

 

Сектор організації роботи Лубенської ОДПІ 

http://poltava.sfs.gov.ua/


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь