A A A K K K
для людей із порушенням зору
Семенівська селищна рада
Полтавська область, Кременчуцький район

Говоримо про актуальне!

Дата: 14.04.2021 08:33
Кількість переглядів: 785

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуГоворимо про актуальне!

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.10.2020 року № 1035 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» територіальні громади забезпечують: з 01.01.2021 року прийом у мешканців громад документів для призначення державних соціальних гарантій; з 01.03.2021 року прийняття документів, формування електронної справи та передачу її до управлінь соціального захисту населення районних державних адміністрацій з формуванням електронної справи за допомогою програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада». З метою реалізації вищеназваної Постанови та забезпечення потреб жителів громади якісними соціальними послугами прийнято рішення від 06.11.2020 року 63 (позачергової) сесії першого скликання Семенівської селищної ради «Про створення Управління соціального захисту населення та праці Семенівської селищної ради».

На сьогодні, в Управлінні працює вісім фахівців, які забезпечують реалізацію державної політики в сфері соціального захисту населення.

Начальник Управління Алла Оніпко повідомила, що на сьогодні, спеціалістами Управління соціального захисту населення та праці Семенівської селищної ради забезпечено надання соціальних послуг жителям громади в повному обсязі.

Зокрема, прийнято 621 рішення про надання соціальних послуг Комунальною установою «Центр надання соціальних послуг Семенівської селищної ради». Відповідно до Закону України «Про соціальні послуги», залежно від доходу одержувача соціальних послуг, 304 особи отримують соціальні послуги безоплатно, 56 платно, 261 особа з установленням диференційованої оплати.

З 01.01.2021 року забезпечено прийом та передачу до Управління соціального захисту населення Кременчуцької районної державної адміністрації 661 пакету документів на призначення усіх видів пільг, субсидій та компенсацій, в тому числі 209 пакетів документів, сформованих за допомогою Інтегрованої інформаційної системи «Соціальна громада».

Алла Оніпко говорить: «Сьогодні, в умовах реформування органів місцевого самоврядування, в одержувачів соціальних послуг виникає багато питань. Якщо до 01 березня 2021 року досить було надати ксерокопії документів, то сьогодні при собі обов’язково мати їх оригінали не лише для того, щоб їх звірити, а і для того, щоб зробити сканкопії. Ми вдячні землякам за розуміння і шанобливе ставлення до нашої роботи. До Управління щодня звертаються жителі громади, які потребують допомоги. Нерідко на одного відвідувача доводиться витрачати не одну годину, адже інколи доводиться надавати не лише роз’яснення, а і допомогу у заповненні документів.»


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора