Увага! Наповнюємо реєстр територіальної громади!
Хочеш отримати довідку про реєстрацію місця проживання протягом кількох хвилин, без черг? Внеси свої дані до реєстру територіальної громади!
Реєстр територіальної громади — це база даних, призначена для зберігання, обробки та використання інформації відповідно до вимог законодавства України для обліку осіб, які проживають на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці. Якщо простіше, це інформація про осіб, місце проживання яких зареєстроване на певній території.
У Семенівській громаді формування та ведення реєстру здійснюється програмними засобами відомчої інформаційної системи Державної міграційної служби з доступом через офіційний веб-сайт ДМС.
Реєстр територіальної громади наповнюється щоденно. Змінюючи реєстрацію місця проживання, реєструючи місце проживання новонароджених дітей, реєструючи місце проживання особи, орган реєстрації вносить зміни та оновлює дані в Реєстрі. Проте, залишається відсоток жителів громади, дані яких змінились, але інформація в реєстрі залишилась попередньою.
Звертаємо увагу, що відомості про зареєстроване місце проживання малолітніх та неповнолітніх дітей в територіальні громаді майже відсутні.
У зв’язку з вищевикладеним, рекомендуємо звернутися до Центру надання адміністративних послуг Семенівської селищної ради для внесення, уточнення та оновлення інформації в Реєстрі територіальної громади.
При собі слід мати такі документи: паспорт, ідентифікаційний код, для неповнолітніх дітей – свідоцтво про народження та документ про реєстрацію місця проживання дитини, документи про право власності на житло.
Наша адреса: смт. Семенівка, вулиця Незалежності, 44, к.101 з понеділка по п’ятницю з 08:00 до 12:00 та з 13:00 до 16:00.
Додаткова інформація за телефоном +380979200509 або електронною адресою cnap-semenivka-sr@ukr.net Ми працюємо для Вас!