A A A K K K
для людей із порушенням зору
Семенівська селищна рада
Полтавська область, Кременчуцький район

Створення служби та її завдання

Основними завданнями сектору є:

1. Забезпечення реалізації державної політики у сфері охорони здоров’я.

2. Прогнозування розвитку мережі закладів охорони здоров’я на території громади та нормативне забезпечення населення медичною допомогою, врахування їх під час розроблення проектів програм економічного і соціального розвитку.

3. Вивчення стану здоров’я населення Семенівської територіальної громади, вжиття заходів щодо запобігання і зниження захворюваності тимчасової та стійкої втрати працездатності, а також збільшення тривалості життя.

4. Здійснення заходів, спрямованих на запобігання та ліквідацію інфекційних та неінфекційних захворювань, епідемій.

5. Розробка, ведення та аудит програм для закладів охорони здоров’я громади.

6. Контроль забезпечення, в межах наданих повноважень, доступності медичних послуг на території громади, якості медичної допомоги, створення належних умов в закладах охорони здоров’я для перебування в них хворих та роботи персоналу.

7. Контроль за дотриманням законодавства в галузі охорони здоров’я, стандартів лікування та нормативів надання медичної допомоги в закладах охорони здоров’я громади.

8. Організаційно-методичне керівництво та перевірка діяльності установ, закладів та підприємств охорони здоров’я, які належать до комунальної власності Семенівської територіальної громади, організація їх фінансового, кадрового та матеріально-технічного забезпечення, координація діяльності цих закладів.

9. Сприяння розвитку мережі закладів охорони здоров’я усіх форм власності, індивідуальної підприємницької діяльності в галузі охорони здоров’я.

10. Сприяння зміцненню матеріально-технічної бази комунальних закладів охорони здоров’я, забезпечення проведення та підвищення рівня акредитації закладів охорони здоров’я.

11. Сприяння проведенню експериментальної та інноваційної діяльності у медичному процесі та державної політики в сфері охорони здоров’я в установах, закладах та підприємствах охорони здоров’я громади.

12. Здійснення міжнародного співробітництва у сфері охорони здоров’я. Сприяння залученню гуманітарної та іншої допомоги для комунальних установ, закладів та підприємств охорони здоров'я.

 

2. Основними функціями сектору є:

2.1. Функції у сфері організації мережі та здійснення керівництва закладами охорони здоров’я:

2.2. Визначення потреби у закладах охорони здоров’я та подання пропозиції Семенівській селищній раді, виконавчому комітету ради щодо удосконалення їх мережі відповідно до соціально-економічних потреб за наявності необхідної матеріально-технічної, науково-методичної бази, медичних кадрів, тощо.

2.3. Забезпечення оперативного контролю за збереженням існуючої мережі установ, закладів, підприємств охорони здоров’я, сприяння їх фінансовому, матеріально-технічному та методичному забезпеченню.

2.4. Здійснення, у межах своєї компетенції перевірки закладів охорони здоров’я, що належать до сфери управління Семенівської селищної ради.

2.5. Підготовка та подання на затвердження Семенівській селищній раді фінансових планів та змін до фінансових планів комунальних установ, закладів, підприємств, підпорядкованих сектору.

2.6. Розробка та підготовка проектів розпоряджень селищного голови, проектів рішень селищної ради, виконавчого комітету, та інших нормативно-правових актів відповідно до компетенції сектору.

2.7. Здійснення контролю за організацією медичної допомоги.

2.8. Сприяння організації проведення медичного обстеження призовників до лав Збройних сил України.

2.9. Контроль роботи установ, закладів,підприємств охорони здоров’я, підпорядкованих сектору в надзвичайних та екстремальних умовах.

2.10. Контроль заходів щодо поліпшення медичної служби цивільного захисту територіальної громади та проведення планових навчань медичного персоналу для роботи в надзвичайних умовах при ліквідації аварій та катастроф.

2.11. Контроль заходів щодо розвитку профілактичного напрямку в охороні здоров’я.

2.12. Контроль заходів з попередження, лікування, локалізації та ліквідації масових інфекційних захворювань установами, закладами, підприємствами охорони здоров’я, підпорядкованими сектору.

2.13. Подання пропозицій селищному голові, в разі виникнення або поширення епідемічних захворювань, екстремальної ситуації.

2.14. Подання пропозицій до уповноважених органів про проведення перевірок на підприємствах, установах, організаціях, що не перебувають у комунальній власності, та фізичних, юридичних осіб, які здійснюють надання медичних послуг, у разі порушень дотримання ними умов ведення медичної практики.

2.15. Вирішення, в межах своєї компетенції, питань, пов’язаних з будівництвом, капітальним та поточним ремонтом комунальних установ, закладів та підприємств охорони здоров'я.

2.16. Сприяння роботі товариств, асоціацій, інших громадських та неприбуткових організацій, які діють у сфері охорони здоров’я.

2.17. Контроль, в межах своїх повноважень, здійснення заходів щодо ліквідації наслідків екологічних катастроф, стихійного лиха, епідемій, епізоотій, інших надзвичайних ситуацій установами, закладами та підприємствами охорони здоров'я, підпорядкованими сектору.

2.18. Контроль виконання комунальними установами, закладами та підприємствами охорони здоров'я, покладених на них обов’язків.

2.19. Погодження установчих документів установ, закладів та підприємств охорони здоров'я, поданняСеменівській селищній раді відповідних проектів рішень.

2.20. Організація розроблення бюджетних запитів закладами охорони здоров’я для подання Фінансовому управлінню селищної ради в установлені ним терміни та порядку.

2.21. Здійснення організаційних заходів щодо проведення конкурсів на заміщення вакантних посад керівників підприємств, установ та організацій охорони здоров'я що належать до комунальної власності Семенівської територіальної громади.

2.22. Доведення, у встановленому порядку,  до закладів охорони здоров’я відомості про обсяги бюджетних асигнувань.

2.23. Здійснення внутрішнього контролю за повнотою надходжень, отриманих закладами охорони здоров’я, і витрачання ними бюджетних коштів. Одержання звітів про використання коштів від закладів охорони здоров’я і аналіз ефективності використання ними бюджетних коштів.

2.24. Контроль та аналіз використання залучених закладами охорони здоров’я коштів підприємств, установ, організацій та з інших джерел для задоволення потреб закладів охорони здоров’я.

2.25. Сприяння матеріально-технічному забезпеченню закладів охорони здоров’я, введенню в дію нових приміщень, реконструкції і переобладнанню діючих закладів, забезпеченню лікувального процесу діагностичним, лабораторним, стерилізаційним та іншим обладнанням та інвентарем відповідно до норм оснащення, оновленню медичної апаратури, санітарного транспорту, здійснення контролю за використанням комунального майна за призначенням.

2.26. Контроль заходів з впровадження комп’ютерних методів обліку та автоматизованих систем управління в установах, закладах та підприємствах охорони здоров'я, підпорядкованих сектору.

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь