Семенівська селищна рада об'єднана територіальна громада

Полтавська область, Семенівський район

Семенівське бюро правової допомоги інформує: порядок зняття з реєстрації місця проживання у добровільному порядку:

Дата: 29.05.2018 16:41
Кількість переглядів: 289

Порядок зняття з реєстрації місця проживання у добровільному порядку:

 

Куди звернутися?

Зняття з реєстрації місця проживання здійснюється виконавчим органом сільської, селищної або міської ради, сільським головою (у тому числі через центр надання адміністративних послуг) на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

Вартість:

За реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання сплачується адміністративний збір у розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати (на 2018 рік ця сума становить 31 грн. 65 коп.)

У разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну адміністративну послугу.

 

Перелік необхідних документів:

Для зняття з реєстрації місця проживання особа або її представник повинні подати:

  • заяву про зняття з реєстрації місця проживання встановленої форми; / судове рішення, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житлове приміщення або права користування житловим приміщенням, про виселення, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою; / свідоцтво про смерть;
  • документ, до якого вносяться відомості про зняття з реєстрації місця проживання (паспорт громадянина України, свідоцтво про народження (якщо дитина не досягала 16 років));
  • квитанція про сплату адміністративного збору;
  • військовий квиток або посвідчення про приписку (для осіб, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).

У разі подання заяви представником особи додатково подаються:

  • документ, що посвідчує особу представника;
  • документ, що підтверджує повноваження особи як представника (довіреність), крім випадків, коли представниками малолітньої дитини є батьки (усиновлювачі).

 

Зняття з реєстрації здійснюється в день звернення особи. За заявою особи зняття з реєстрації може бути здійснено одночасно з реєстрацією нового місця проживання.

Зняття з реєстрації місця проживання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб, стосовно яких встановлено опіку чи піклування, здійснюється за погодженням з органами опіки і піклування.

У випадку реєстрації місця проживання батьків дитини, яка не досягла 14 років, за різними адресами, зняття з реєстрації місця проживання такої дитини разом з одним із батьків  здійснюється за письмовою згодою іншого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву.

 

Підстави для відмови в реєстрації або знятті з реєстрації місця проживання

Орган реєстрації відмовляє в знятті з реєстрації місця проживання, якщо:

  • особа не подала необхідних документів;
  • у поданих особою документах містяться недостовірні відомості або подані нею документи є недійсними;
  • звернулася особа, яка не досягла 14-річного віку.

Рішення про відмову приймається в день звернення особи. Заява про зняття з реєстрації місця проживання повертається особі із зазначенням у ній причин відмови.

 

Порядок оскарження:

Рішення, дії чи бездіяльність виконавчого органу сільської, селищної або міської ради, сільського голови можуть оскаржуватися в судовому порядку.

 

Порядок зняття з реєстрації місця проживання у судовому порядку:

 

Зняття з реєстрації може бути здійснено на підставі рішення суду виключно про:

  1. позбавлення особи права власності на житлове приміщення;
  2. позбавлення права користування жилим приміщенням;
  3. визнання особи безвісно відсутньою;
  4. оголошення фізичної особи померлою.

 

Позовна заява подається в порядку цивільного судочинства до суду.

 

Вартість:

за подання до суду позову немайнового характеру особою сплачується судовий збір у розмірі 0,4 розміру прожиткового мінімуму на одну працездатну особу відповідно до Закону України «Про судовий збір» (на 2018 рік ця сума становить 704,80 грн.)

 

Перелік необхідних документів до суду:

  • позовна заява;
  • документ, що підтверджує сплату судового збору;
  • документ, що підтверджує повноваження представника (якщо він подає таку заяву);
  • копії позовної заяви та копії всіх документів, що додаються до неї, відповідно до кількості відповідачів та третіх осіб.

 

Суд розпочинає розгляд справи по суті  не пізніше ніж через 60 днів з дня відкриття провадження.

Особа, у випадку прийняття судом рішення про відмову у задоволенні її позовних вимог щодо визнання особи такої що втратила право користування жилим приміщенням/позбавлення особи права користування жилим приміщенням, має право протягом 30 днів з дня його проголошення подати апеляційну скаргу безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

 

Важливо: припинення сімейних відносин та розірвання шлюбу не позбавляє права користування житлом і не є підставою для зняття з реєстрації місця проживання.

Підставою визнати особу такою, що втратила право на користування житловим приміщенням, є відсутність члена сім’ї власника у займаному приміщенні понад один рік.

 

 

Відділ “Семенівське бюро правової допомоги” Кременчуцького місцевого центру з надання безплатної вторинної правової допомоги

Відділ знаходиться за адресою: смт. Семенівка, вул. Незалежності, 34; тел.: (05341) 91-2-43.

 Прийом громадян щоденно з 09.00-18.00  без перерви.  Субота, неділя — вихідний.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь