Семенівська селищна рада
Полтавська область, Кременчуцький район

Зміна адреси реєстрації місця проживання у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків

Дата: 08.05.2023 13:27
Кількість переглядів: 85

Зміна адреси реєстрації місця проживання у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків

Відповідно до п. 70.7 ст. 70 розд. ІІ Податкового кодексу України та                  п. 1 розд. IX Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822, при зміні адреси реєстрації, фізичні особи зобов’язані подавати контролюючим органам відомості про зміну даних протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання Заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків за            ф. № 5ДР або Заяви про внесення змін до окремого реєстру Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, щодо фізичних осіб, які обліковуються за серією та номером паспорта за ф. № 5ДРП відповідно.

Фізичні особи подають зазначені заяви особисто або через представника до Державної податкової інспекції за своєю податковою адресою (місцем проживання, далі - ДПІ), а у разі зміни місця проживання - до ДПІ за новим місцем проживання. Фізичні особи, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, подають зазначені заяви особисто або через представника до будь-якої ДПІ.

Згідно з п. 3 розд. ІХ Положення про реєстрацію фізичних осіб                         у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків для заповнення Заяви використовуються дані документа, що посвідчує особу, та інших документів, які підтверджують зміни таких даних.

Водночас повідомляємо, що Заяву за формою № 5ДР можна подати                         в електронній формі (з відсканованими копіями підтверджуючих документів, необхідних для внесення змін до Державного реєстру), за допомогою інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет».

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням: http://cabinet.tax.gov.ua , а також через офіційний вебпортал ДПС України.

Електронний кабінет складається із двох функціональних частин: відкрита  (загальнодоступна) та приватна (особистий кабінет).

Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів – кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг або через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID).

 

У режимі «Електронний кабінет для громадян» після подання заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб - платників податків та додавання сканованих копій документів, необхідних для внесення змін до Державного реєстру, є можливість обрати ДПІ, до якої особа може звернутись для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків. ДПІ необхідно вибрати з переліку, що пропонується.

Для ознайомлення користувачів з роботою Електронного кабінету функціонує розділ «Допомога», який є доступним як у відкритій, так                          і у приватній частині кабінету. Даний розділ детально ознайомить користувача із роботою Е-кабінету та кожним із його сервісів.

 

 

 

 

Головне управління ДПС у Полтавській області

Фото без опису

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора