Щотижнева робоча нарада
9 жовтня в Семенівській селищній раді відбулася робоча нарада під головуванням селищного голови Людмили Милашевич. У засіданні взяли участь заступники селищного голови з питань діяльності виконавчих органів — Юрій Стеценко, Світлана Неіленко та Сергій Чинчик, керуюча справами (секретар) виконавчого комітету Людмила Лопата, керівників структурних підрозділів, комунальних підприємств та установ.
Під час засідання розглянули питання:
— про забезпечення і реалізацію прав дітей на позашкільну освіту в умовах воєнного стану доповів в.о. начальника відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Сергій Вайло. Він повідомив, що комунальний заклад позашкільної освіти «Будинок дитячої на юнацької творчості» Семенівської селищної ради в умовах воєнного стану здійснював освітній процес у дистанційній та змішаній формі навчання. На даний час у закладі функціонує 20 гуртків різних напрямків, в яких навчається 496 вихованців. Педагогічний колектив закладу забезпечує психологічну підтримку дітей різного віку, організовує змістовне дозвілля та приділяє особливу увагу національно-патріотичному вихованню молоді.
Під час воєнного стану всі категорії працівників позашкільного закладу беруть участь у волонтерській діяльності, активно залучаючи до цього процесу вихованців та учнівську молодь, а саме: виготовляють маскувальні сітки, збирають допомогу для ЗСУ.
— про стан створення вебсайтів ЦНАП громади доповіла в.о. начальника центру надання адміністративних послуг Аліна Голуб. Вона говорить, що перехід до електронного урядування передбачає введення електронних сервісів, які спрощують процеси отримання документів та послуг населенням. Для швидкого та легкого отримання доступу до інформації про адміністративні послуги через ЦНАП КП «Кременчукміськоформлення» Кременчуцької міської ради для ЦНАП Семенівської селищної ради розроблено вебсайт.
На сайті ЦНАП Семенівської селищної ради відображена інформація про адміністративні послуги, які надаються через центр надання адміністративних послуг, можна перевірити стан замовленої послуги, записатися на прийом онлайн та оцінити роботу працівників.
— про роботу зі зверненнями громадян за ІІІ квартал 2023 року доповіла начальник відділу документообігу, контролю та інформаційної політики Ніна Ярошенко. Вона проінформувала присутніх, що за звітний період на розгляд селищної ради надійшло 22 письмових звернення. Найбільша кількість звернень була з питань , які стосуються соціальної політики, соціального захисту населення, з питань житлової політики та питань охорони здоров’я.
Додамо, що на офіційному вебсайті селищної ради створено відповідний розділ присвячений роботі зі зверненнями громадян, де зокрема, розміщено графік особистого прийому громадян керівництвом ради.
На нараді обговорили підготовку комунальних закладів громади до осінньо-зимового періоду. Торкнулися і проблемних питань закладів освіти та медицини.
По завершенню наради Людмила Павлівна надала відповідні доручення та визначила завдання щодо їх першочергового вирішення.