Реєстрація місця проживання
Відповідно до статті 9 Закону України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні» реєстрація місця проживання (перебування) особи проводиться під час особистого відвідування органу реєстрації (у тому числі через центр надання адміністративних послуг).
Заява про реєстрацію місця проживання (перебування) формується посадовою особою органу реєстрації та відтворюється у паперовій формі.
До заяви про реєстрацію місця проживання (перебування) особи додаються (оригінали документів):
1) паспортний документ особи або довідка про звернення за захистом в Україні, або документ, що посвідчує особу без громадянства, з особистими даними;
2) свідоцтво про народження - для дітей віком до 14 років;
3) документи, що підтверджують право на проживання (перебування) в житлі, адреса якого реєструється для проживання (перебування) (відомості про житло (документи), що підтверджують право власності на житло, рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житла, визнання за особою права користування житлом, жилим приміщенням, договір найму (піднайму, оренди);
4) документи, що посвідчують особу законного представника;
5) документи, що підтверджують повноваження особи як законного представника, крім випадків, якщо законними представниками дитини є її батьки чи один із батьків;
6) документ, що підтверджує сплату адміністративного збору;
7) військово-обліковий документ (для громадян України, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).
У разі відсутності документів, які підтверджують право власності на житло, реєстрація місця проживання особи здійснюється за згодою власника (співвласників) житла, уповноваженої особи житла.
Батьки або інші законні представники зобов’язані зареєструвати місце проживання (перебування) новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження.
Подання заяви про реєстрацію місця проживання (перебування) особи віком до 14 років здійснюється одним з її батьків або інших законних представників за згодою іншого з батьків або законних представників (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).
Особи, які досягли 14-річного віку, самостійно подають заяву про реєстрацію місця проживання (перебування). У разі подання заяви про реєстрацію місця проживання (перебування) особою, яка не досягла 18-річного віку, реєстрація місця проживання (перебування) здійснюється за згодою батьків або інших законних представників такої особи. Згода батьків або інших законних представників може бути надана у присутності особи, яка приймає заяву про реєстрацію місця проживання, або засвідчена нотаріально в установленому законодавством порядку.
Реєстрація місця проживання проводиться за попереднім записом за тел.+380979200509 .
Центр надання адміністративних послуг Семенівської селищної ради працює за адресою: с-ще Семенівка, вулиця Незалежності, 44, к.101. Графік роботи — з понеділка по четвер з 08:00 до 17:15 (прийом громадян здійснюється до 16:00) та в п’ятницю з 08:00 до 16:00 (прийом громадян — до 15:00), без перерви.
Додаткова інформація за телефоном: +380979200509 або електронною адресою cnap-semenivka-sr@ukr.net.
Ми працюємо для Вас!
ЦНАП Семенівської селищної ради