Семенівська селищна рада
Полтавська область, Кременчуцький район

Щотижнева робоча нарада

Дата: 22.01.2024 10:49
Кількість переглядів: 179

Сьогодні, 22 січня, відбулася щотижнева робоча нарада у селищного голови Людмили Милашевич. Були присутні: заступники селищного голови з питань діяльності виконавчих органів Юрій Стеценко та Сергій Чинчик, керуюча справами (секретар) виконавчого комітету Людмила Лопата, керівники структурних підрозділів, комунальних підприємств та установ.

Начальниця Центру надання адміністративних послуг Семенівської селищної ради Ірина Зубчук прозвітувала про діяльність Центру у 2023 році.

У 2023 році Центром надання адміністративних послуг Семенівської селищної ради (ЦНАП)  прийнято 13339 громадян (+702 у порівнянні із 2022 роком).

Нині через ЦНАП можна отримати 330 адміністративних послуг (+95 у порівнянні із 2022 роком), із них  56 послуг надається за принципом екстериторіальності. Жителі територіальної громади мають змогу, дистанційно, замовити онлайн 20 адміністративних послуг.

Упродовж 2023 року через ЦНАП надано 13791 адміністративну послугу, що на 3277 послуг більше, ніж у 2022 році, за результатами їх розгляду надано 95 відмов, що становить менше 1 % від загальної кількості послуг.

          Зареєстровано звернень щодо:

  • реєстраційних дій відносно фізичних, юридичних осіб – 287 (+ 2),
  • реєстраційних дій відносно об’єктів нерухомості – 5331  (+ 73),
  • послуг ДЗК – 755 (+ 223),
  • реєстрації/зняття з реєстрації – 831 (+357),
  • видачі довідки про реєстрацію місця проживання – 4131 (+ 2018),
  • паспортних послуг – 159 (+56);
  • земельних послуг – 722 (+276),
  • послуг соціального характеру – 1307 (+4),
  • послуг у сфері містобудування та архітектури – 8;
  • послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану - 260.

За надання адміністративних послуг у 2023 році до селищного бюджету надійшло 1507,2 (+158,0)  тис. грн, із них:

688,5 (+67,6) тис. грн – за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно, юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців;

818,7 (+225,6) тис. грн – за надання інших адміністративних послуг.

Протягом 2023 року адміністраторами ЦНАП спільно із фахівцями відділу земельних відносин Виконавчого комітету Семенівської селищної ради проведено 11 прийомів громадян на віддалених робочих місцях територіальної громади.

У травні 2023 року відповідно до рішення сесії Семенівської селищної ради «Про здійснення повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану громадян» ЦНАП прийнято повноваження у сфері ДРАЦС та запроваджено послуги із державної реєстрації народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті. Проведено 12 урочистих церемоній реєстрації шлюбу.

Задля впровадження послуг у сфері громадянства у ЦНАП у червні 2023 року придбано обладнання робочої станції для оформлення та видачі паспортних документів, взяття біометричних даних і реєстрації місць проживання.

Адміністратори ЦНАП працюють у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, Державному реєстрі актів цивільного стану громадян, Реєстрі територіальної громади, на веб-порталі Пенсійного Фонду України, у Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва, на порталі «Дія».

Нині ЦНАП співпрацює із 11 суб’єктами надання послуг.

Із 07.08.2023 року завдяки інноваційному рішенню від  Всеукраїнської громадської організації інвалідів "Українське товариство глухих" (УТОГ) покращено сервіс  з обслуговування нечуючих або слабочуючих відвідувачів. Відеозвʼязок з професійним перекладачем жестової мови ефективно налагоджує комунікацію між особою, яка спілкується жестовою мовою  і адміністратором ЦНАП.

Упродовж 2023 року продовжено практику проведення щотижневих онлайн навчань з підвищення професійної кваліфікації для ознайомлення адміністраторів з останніми змінами в законодавстві, актуальними питаннями у різних сферах надання адміністративних послуг.

З метою сприяння цифровій трансформації громади, а також для зручності громадян створено сайт ЦНАП https://sem.cnapua.gov.ua/ та реалізовано можливість запису на прийом до ЦНАП через систему попереднього запису (е-Запис).

Далі керівники відділів прозвітували про основні напрямки своєї діяльності, виокремили проблемні питання у відповідних галузях й шляхи їх вирішення та визначили пріоритети на поточний тиждень.

Працюємо далі.

Фото без опису


 



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора