ЗВІТ про роботу фінансового управління Семенівської селищної ради за 2023 рік
Робота фінансового управління Семенівської селищної ради (далі – фінансове управління) у 2023 році була направлена на організацію та здійснення функцій по виконанню планових показників дохідної та видаткової частин бюджету, контролю за дотриманням бюджетного законодавства на кожній стадії бюджетного процесу, координацію учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету.
У процесі виконання покладених на фінансове управління завдань, управління співпрацює із Міністерством фінансів України, Департаментом фінансів Полтавської обласної адміністрації та іншими структурними підрозділами Полтавської обласної адміністрації, управлінням Державної казначейської служби у Семенівському районі, Хорольською ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області та розпорядниками коштів.
Фінансове управління у своїй діяльності керується Конституцією України, Бюджетним та Податковим кодексами України, законами України, актами Президента України, постановами та іншими актами Верховної Ради України, нормативними актами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства фінансів України, рішеннями селищної ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями селищного голови, прийнятими у межах їх компетенції, а також Положенням про фінансове управління Семенівської селищної ради.
У відповідності до Положення про фінансове управління, протягом 2023 року, виконано ряд основних завдань:
— звіти про виконання бюджету за 2022 рік, І квартал, І півріччя та за 9 місяців 2023 року;
— подано до УДКСУ у Семенівському районі 9 місячних звітів по бюджетній звітності, 3 квартальні звіти по фінансовій та бюджетній звітності, 3 консолідовані звіти по фінансовій та бюджетній звітності, а також 9 місячних звітів по резервному фонду та 3 квартальні звіти по резервному фонду;
— подано до ДПС у Полтавській області 3 квартальні звіти по об’єднаній звітності ПДФО та ЄСВ;
— щоденна робота у програмних комплексах ІАС «LOGICA», ПТК СДО «Клієнт Казначейства-Казначейство», ПК «Медок», Є-Звітність, Є-Дата;
— підготовка та доведення до головних розпорядників коштів Семенівської селищної ради лімітних довідок про бюджетні асигнування на 2023 рік;
— доведення до головних розпорядників коштів витягів із розпису бюджету, Перевірка кошторисів видатків та планів асигнувань на 2023 рік;
— формування зведеного розпису бюджету Семенівської селищної територіальної громади на 2023 рік за доходами та видатками;
— перевірка складання паспортів та проектів наказів/розпорядження головних розпорядників бюджетних коштів на 2023 рік. Перевірка та затвердження внесених змін до паспортів бюджетних програм на 2023 рік;
— перевірка штатних розписів бюджетних установ на 2023 рік та змін до них;
— щоденний аналіз виконання показників бюджету за доходами та видатками;
— щодення перевірка лімітів асигнувань та фінансових зобов’язань розпорядників та одержувачів коштів; підготовка розпоряджень про виділення коштів із бюджету;
— забезпечення своєчасного проходження грошових коштів державних субвенцій;
— опрацювання та аналіз листів, звернень, звітів та пояснювальних записок установ, підприємств, організацій щодо виконання кошторисів, виділення додаткових асигнувань, підготовка та друк пропозицій фінансового управління по внесенню змін до бюджету, розподілу вільного залишку станом на 01.01.2023 року, аналітичних матеріалів на засідання постійної комісії з постійну комісію з питань планування бюджету, фінансів, податків, майна та соціально-економічного розвитку.
Всього за 2023 рік підготовлено нормативно-правових актів: 19 проєктів рішень селищної ради VIII скликання, 1 проєкт рішення виконавчого комітету.
Розроблено і затверджено наказом начальника фінансового управління від 23.03.2023 № 7 Порядок складання і виконання розпису бюджету Семенівської селищної територіальної громади; розроблено і затверджено наказом начальника фінансового управління від 08.09.2023 № 8 Інструкцію з підготовки бюджетних запитів до проекту бюджету Семенівської селищної територіальної громади на 2024 рік та прогнозу бюджету Семенівської селищної територіальної громади на 2025-2026 роки.
Працівниками фінансового управління проводився щоденний облік надходження податків та зборів в розрізі платників податків та робота з платниками податків, які мають заборгованість по платежах до місцевого бюджету, підготовлено та направлено 1493 листа.
За період з 01.01.2023 по 31.12.2023 опрацьовано вхідних документів 782: із Полтавської обласної адміністрації – 2; Кременчуцької районної адміністрації – 4; Департаменту фінансів Полтавської обласної адміністрації – 114; інші – 662.
Підготовлено вихідних документів — 1616; інформацій на виконання — 123, в тому числі:
— щочетверга: оперативна інформація про стан виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ, що фінансуються з місцевого бюджету;
— щоп’ятниці: інформація щодо заборгованості із виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ;
— щомісячно: інформація по розподілу вільних залишків місцевих бюджетів та стану розподілу коштів, отриманих від перевиконання дохідної частини загального фонду місцевого бюджету;
— інформація про стан відшкодування коштів з місцевого бюджету для забезпечення пільгового перевезення громадян автомобільним та залізничним транспортом;
— інформація про стан розрахунків бюджетних установ Семенівськлї селищної територіальної громади за спожиті енергоносії на надані житлово-комунальні послуги;
— інформація про виявлені фінансові порушення в ході перевірок працівниками фінансового управління правильності складання кошторисів, планування та використання бюджетних коштів головних розпорядників коштів місцевого бюджету;
— інформація щодо соціальних виплат;
— щоквартально: інформація по власних надходження бюджетних установ;
— інформація щодо обсягів видатків місцевого бюджету на оздоровлення та відпочинок дітей;
— інформація щодо чисельності працівників бюджетних установ, що утримуються за рахунок коштів місцевого бюджету, включаючи одержувачів коштів;
— зведення планів по мережі, штатах і контингентах установ, що фінансуються з місцевого бюджету за 2023 рік.
Працівниками фінансового управління отримано та опрацьовано 41 бюджетний запит з наданими розрахунками. Погоджено мережу розпорядників та одержувачів бюджетних коштів в кількості 38. За період з 01.01.2023 по 31.12.2023 проведено 326 довідок змін до розпису бюджету по видатках, 24 довідки змін по доходах, 89 довідок уточнення плану джерел фінансування, 802 розпорядження про виділення коштів загального та спеціального фондів місцевого бюджету.
Погоджено 57 висновків від ДПС на повернення помилково сплачених коштів та 84 повідомлень для надання податкової знижки, передбаченої для платників податків, відповідно до ст.166 ПКУ для відшкодування частини витрат на навчання, страхові платежі та інші витрати передбачені ПКУ.
По фінансовому управлінню зареєстровано 35 реєстрів бюджетних зобов’язань; зареєстровано та проведено 77 реєстрів бюджетних фінансових зобов’язань та 307 платіжних доручень.
Заключено, опубліковано в електронній системі державних закупівель «Prozorro» 13 планів закупівель фінансового управління, опубліковано в електронній системі державних закупівель «Prozorro» 13 договорів на придбання товарів, робіт та послуг.
Працівники фінансового управління здійснюють обслуговування 8 головних розпорядників коштів місцевого бюджету, 1 розпорядника ІІІ рівня, 8 одержувачів коштів; 29 котлових рахунків загального та спеціального фондів місцевого бюджету, 12 особових рахунків та 38 реєстраційних рахунків розпорядників (одержувачів) коштів місцевого бюджету.
За 2023 рік фінансовим управління використано бюджетних коштів на утримання установи в сумі 2910725,70 грн, в тому числі: на оплату праці з нарахуваннями – 2602901,00 грн; придбання предметів, матеріалів – 164208,00 грн; оплату послуг- 89799,79 грн; відшкодування за надані послуги з водопостачання та водовідведення – 1896,68 грн; електроенергію – 25341,65; природний газ – 26578,58 грн.
Проведено перевірки по головних розпорядниках бюджетних коштів:
— складання бюджетних запитів на 2024 рік – 41;
— правильності складання і затвердження кошторисів та планів асигнувань на 2023 рік – 35;
— складання паспортів бюджетних програм на 2023 рік – 174.
Виконано позапланових завдань:
— участь у вебінарах щодо особливостей бюджетного процесу в у мовах воєнного стану;
— участь у вебінарі «Підвищення спроможності місцевих бюджетів під час воєнного стану»;
— участь в онлайн-тренінгу «Особливості дистанційного обслуговування розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів в умовах воєнного стану;
— участь у вебінарах щодо підвищення якості фінансового управління у громадах;
— заповнення опитувальника Асоціації міст України щодо видатків місцевого самоврядування на оборону; щодо проблемних питань.
Начальник управління Світлана ПАЛІЙ