На порталі Дія запрацювала комплексна послуга е-Підприємець
Комплексну послугу е-Підприємець розробили в межах проєкту EU4DigitalUA, що фінансується Європейським Союзом та впроваджується Академією електронного управління Естонії та Міжнародним та ібероамериканським фондом адміністративної та державної політики (FIIAPP).
Які 10 послуг для бізнесу об’єднує комплексна послуга е-Підприємець?
-
Державна реєстрація фізичної особи підприємцем (далі – ФОП);
-
Державна реєстрація змін до відомостей про ФОП, що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР);
-
Державна реєстрація потужностей операторів ринку харчових продуктів;
-
Подання вакансій;
-
Державна реєстрація створення товариства з обмеженою відповідальністю на підставі модельного статуту;
-
Державна реєстрація переходу товариства з обмеженою відповідальністю на діяльність на підставі модельного статуту;
-
Реєстрація/перехід на спрощену систему оподаткування;
-
Реєстрація платником податку на додану вартість;
-
Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки;
-
Відкриття банківського рахунку.
Покроковий алгоритм отримання послуги:
1. Відкрийте портал Дія;
2. Авторизуйтеся у кабінеті громадянина;
3. Виберіть комплексну послугу е-Підприємець;
4. Заповніть заяву;
5. Виберіть форму бізнесу;
6. Заповніть інформацію;
7. Перевірте заяву та підпишіть її за допомогою Дія.Підпис або кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Статус поданої заяви можна переглянути на порталі Дія у вкладці Замовлені послуги.
Послугою можуть скористатися усі, хто планують розпочати новий бізнес, а також ФОПи чи юридичні особи, які бажають розширити діяльність. Комплексна послуга е-Підприємець доступна на будь-якому етапі запуску чи розвитку власної справи.
Якщо Ви вже маєте відкритий ФОП ТОВ, то можете вибрати необхідні послуги із комплексу.
Відкрити рахунок у рамках е-Підприємця можливу у ПриватБанку та Монобанку.
Більше інформації у Центрі надання адміністративних послуг Семенівської селищної ради за адресою: с-ще Семенівка, вулиця Незалежності, 44, к.101, за телефоном +380979200509, електронною адресою cnap-semenivka-sr@ukr.net або на нашому сайті https://sem.cnapua.gov.ua/ Графік роботи ЦНАП — з понеділка по четвер з 08:00 до 17:15 (прийом громадян здійснюється до 16:00) та в п’ятницю з 08:00 до 16:00 (прийом громадян — до 15:00), без перерви.
Ми працюємо для Вас!
ЦНАП Семенівської селищної ради