Щотижнева робоча нарада
16 вересня відбулася щотижнева робоча нарада, яку провів перший заступник селищного голови Юрій Стеценко.
Розглянули питання щодо розширення переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Семенівської селищної ради. Доповіла начальник Центру Ірина Зубчук.
ЦНАП Семенівської селищної ради обслуговує близько 18 тисяч громадян, які можуть отримати 330 адміністративних послуг.
За 8 місяців 2024 року через ЦНАП Семенівської селищної ради надано 11390 адміністративних послуг. Зокрема:
– з державної реєстрації місця проживання – 4530 послуг, з них 3970 витягів з реєстру територіальних громад;
– з державної реєстрації нерухомого майна та бізнесу – 3902 послуги;
– соціального характеру – 478 послуг;
– з державної реєстрації актів цивільного стану – 724 послуги;
– послуг ДЗК – 358 послуг;
– послуг у сфері громадянства – 622 послуги.
За надання адміністративних послуг за 8 місяців 2024 року до селищного бюджету надійшло 1386,5 (+14,8 до плану) тис. грн, із них:
— 580,6 тис. грн – за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно, юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців;
— 805,9 тис. грн – за надання інших адміністративних послуг.
У порівнянні із відповідним періодом 2023 року виконання збільшено на 348,2 тис грн., що становить +33,7%.
Задля впровадження послуг у сфері громадянства у ЦНАП у червні 2023 року придбано обладнання робочої станції для оформлення та видачі паспортних документів, взяття біометричних даних і реєстрації місць проживання. Із 01 травня 2024 здійснюється прийом громадян. За 4 місяці оформлено 461 паспортний документ на суму 121,4 тис. грн.
Адміністратори ЦНАП працюють у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, Державному реєстрі актів цивільного стану громадян, Реєстрі територіальної громади, на веб-порталі Пенсійного Фонду України, у Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва, на порталі «Дія».
Щотижня в ЦНАП проводиться навчання з підвищення професійної кваліфікації та ознайомлення адміністраторів із останніми змінами в законодавстві, а також актуальними питаннями в різних сферах надання адміністративних послуг.
Керівники відділів прозвітували про основні напрямки своєї діяльності та визначили пріоритети на поточний тиждень.
Працюємо далі.