Конкурсний відбір на заміщення вакантної посади директора Семенівського навчально-виховного комплексу № 1 ім. М.М. Хорунжого
Інформація про конкурсний відбір
на заміщення вакантної посади директора
Семенівського НВК №1 ім. М.М. Хорунжого
Конкурсний відбір на заміщення вакантної посади директора Семенівського навчально-виховного комплексу № 1 ім. М.М. Хорунжого починається 22.06.2020 року та закінчується 21.07.2020 року. Конкурсне випробування для претендентів на посаду директора Семенівського навчально-виховного комплексу № 1 ім. М.М. Хорунжого відбудеться17.07.2020 року о 10.00 год. за адресою: 38200, Полтавська область, Семенівський район, смт.Семенівка, вул. Незалежності, 44а, зала засідань Семенівської селищної ради.
Конкурсний відбір переможця конкурсу здійснюється за результатами:
- Перевірки знання законодавства у сфері загальної середньої освіти, зокрема Закону України «Про повну загальну середню освіту», Закону України "Про освіту" та інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти здійснюється шляхом письмового тестування з таких питань:
- системи освіти, її складників;
- забезпечення доступності загальної середньої освіти;
- статусу закладу освіти, у тому числі автономії, а також утворення/реорганізації/ліквідації/ перепрофілювання закладу освіти;
- повноважень засновника та керівника закладу освіти;
- органів управління в закладі освіти, у тому числі органів самоврядування;
- учасників освітнього процесу, їх прав та обов'язків;
- організації освітнього процесу в закладі освіти;
- забезпечення умов для здобуття освіти особами з особливими освітніми потребами;
- створення безпечного освітнього середовища, зокрема запобігання та протидії булінгу (цькуванню) в закладі освіти;
- професійного розвитку педагогічних працівників, у тому числі підвищення кваліфікації;
- фінансування здобуття загальної середньої освіти, оплати праці педагогічних працівників;
- забезпечення якості освіти та якості освітньої діяльності в закладі освіти, у тому числі дотримання академічної доброчесності.
Приклад 1: Який тип закладу забезпечує здобуття базової середньої освіти?
1) початкова школа;
2) гімназія;
3) ліцей;
4) науковий ліцей.
Приклад 2: Хто затверджує статут закладу освіти?
1) засновник або уповноважений ним орган (особа);
2) керівник закладу освіти;
3) колегіальний орган управління закладу освіти;
4) колегіальний орган громадського самоврядування закладу освіти.
Приклад 3: Що містить освітня програма?
1) вимоги до осіб, які можуть розпочати навчання за програмою;
2) перелік освітніх компонентів та їх логічну послідовність;
З)загальний обсяг навчального навантаження та очікувані результати навчання здобувачів освіти;
4) всі відповіді вірні.
Приклад 4: Які форми здобуття освіти є індивідуальними?
1) денна, вечірня, заочна, дистанційна, мережева;
2) дистанційна, мережева, дуальна, педагогічний патронаж;
3) екстернатна, сімейна (домашня), педагогічний патронаж;
4) екстернатна, сімейна (домашня), педагогічний патронаж, дистанційна.
Приклад 5: Що належить до обов'язків засновника закладу освіти?
1) сприяти розвитку здібностей здобувачів освіти, формуванню навичок здорового способу життя, дбати про їхнє фізичне і психічне здоров'я;
2) ініціювати і брати участь у дослідженнях з питань освіти та оприлюднювати результати таких досліджень;
3) повідомляти уповноваженим підрозділам органів Національної поліції України та службі у справах дітей про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти;
4) забезпечити утримання та розвиток матеріально-технічної бази закладу освіти на рівні, достатньому для виконання вимог стандартів освіти та ліцензійних умов.
За кожну правильну відповідь на питання тесту – 0,5 балу.
- Перевірки професійних компетентностей, що відбувається шляхом письмового виконання ситуаційного завдання.
Зразок. Учень 9-го класу тривалий час не відвідує навчальний заклад. Класний керівник неодноразово спілкувався з батьками дитини та практичним психологом закладу, проте дієвих результатів це не принесло. Якими будуть дії керівника навчального закладу?
В залежності від розкриття завдання оцінюється від 1 до 3 балів.
- Публічної та відкритої презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії щодо проведеної презентації.
В залежності від розкриття завдання оцінюється від 1 до 5 балів.