Адміністративні послуги від ДПС Полтавщини: опрацьовано майже 170 тисяч звернень
За 10 місяців 2024 року Центри обслуговування платників Головного управління ДПС у Полтавській області відвідало більше 176 тисяч платників податків із метою отримання адміністративних послуг. За результатами розгляду таких звернень, відвідувачам ЦОПів надано 167 345 адміністративних послуг.
Понад 56 тисяч мешканців Полтавщини звернулось у податкову службу області аби отримати картку платника податків та внести до паспорта громадянина України (у формі книжечки) дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків. Станом на 1 листопада 2024 року надано 56 272 таких послуги, що на 4 356 більше, ніж за відповідний період минулого року. Крім того, збільшилась кількість видачі відомостей з ДРФО платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, за січень – жовтень поточного року надано 22 359 таких послуг.
«З метою впровадження Національної стратегії доходів до 2030 року, фахівцями податкової служби здійснюються заходи, спрямовані на удосконалення процедур податкового адміністрування. Важливими аспектами виконання завдань, визначених Стратегією, є вдосконалення електронних податкових сервісів і консультування платників податків, а також якості адміністративних послуг, що надаються податковим органом», – повідомила очільниця податкової служби області Алла Рябкова.
З вичерпним переліком адміністративних послуг, що надаються Центрами обслуговування платників Головного управління ДПС у Полтавській області, їх адресами, контактами та режимом роботи можна ознайомитись за посиланням .
Головне управління ДПС у Полтавській області