Семенівська селищна рада
Полтавська область, Кременчуцький район

СТРАТЕГІЧНІ, ОПЕРАТИВНІ ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ РОЗВИТКУ СЕМЕНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

Дата: 23.10.2023 15:55
Кількість переглядів: 290

7.СТРАТЕГІЧНІ, ОПЕРАТИВНІ ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ РОЗВИТКУ СЕМЕНІВСЬКОЇ  СЕЛИЩНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ  ГРОМАДИ

Стратегічне бачення розвитку Семенівської селищної територіальної громади буде досягатись завдяки реалізації трьох стратегічних цілей :

 

1. Забезпечення умов для сталого економічного розвитку громади

2. Покращення якості життя населення у громаді

3. Ефективне управління просторовим  розвитком

 

Структура стратегічних, оперативних цілей та завдань

 

Стратегічні цілі

 

Оперативні цілі

 

Завдання

 

 

 

 

1.Забезпечення умов для сталого економічного розвитку

 

1.1. Покращення інвестиційного та бізнес клімату

 

 

 

1.1.1. Підвищення привабливості громади, підготовка локацій для публічних та приватних інвестиційних проектів.

1.1.2 Участь у грантових, регіональних та міжнародних проектах та програмах

 

1.2. Розвиток підприємництва та сприяння зайнятості населення.

 

1.2.1.Покращення співпраці влади з бізнесом

1.2.2.Створення умов для стимулювання підприємницької активності громадян, в тому числі в АПК

1.2.3. Підтримка розвитку підприємництва та сприяння самозайнятості населення.

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Покращення якості життя населення у громаді

 

2.1.Розвиток інженерної інфраструктури

2.1.1. Реконструкція та ремонт доріг і тротуарів, створення безбар’єрного середовища.

2.1.2.Будівництво та реконструкція  мереж водопостачання та водовідведення.

2.1.3.Модернізація вуличного освітлення

2.1.4. Благоустрій населених пунктів.

2.2.Підвищення рівня екологічної та енергетичної безпеки

2.2.1.Покращення системи поводження з твердими побутовими відходами

2.2.2. Впровадження енергозберігаючих технологій та застосування альтернативних джерел енергії.

2.2.3.Термомодернізація та реконструкція об’єктів комунальної власності.

2.3. Покращення якості соціальних послуг

2.3.1. Розвиток системи охорони здоров’я, підтримка працівників медичної сфери.

2.3.2.Забезпечення культурних потреб мешканців громади, розвиток інфраструктури дозвілля.

2.3.3.Підвищення якості освітніх послуг, розвиток інклюзивної освіти.

2.3.4. Соціальний захист пільгових категорій населення, розвиток інституту «третього віку», впровадження програм підтримки ветеранів війни та членів їх сімей.

2.3.5. Підвищення рівня спортивної активності жителів громади, впровадження принципів здорового способу життя.

2.3.6. Створення місцевих туристичних продуктів.

2.3.7. Розширення спектру надання якісних адміністративних послуг.

 

2.4. Покращення рівня безпеки життя в громаді

2.4.1. Підтримка правопорядку та підвищення безпеки життя.

2.4.2.Цивільний захист та розвиток служб екстреного реагування.

3. Ефективне управління просторовим розвитком.

3.1.Використання інструментів просторового планування для досягнення сталого розвитку.

3.1.1. Інвентаризація нерухомого майна, земельних ділянок, водних об’єктів.

3.2.1. Розробка містобудівної документації та актуальної картографічної основи.

Стратегічні цілі дають відповідь на запитання, що необхідно зробити, щоб досягти бачення розвитку громади. Розроблення і досягнення цілей формує основу для управління громадою та дозволяє пов»язати Стратегію з бюджетним плануванням. Кожна стратегічна ціль включає оперативні цілі. Оперативні цілі  деталізовані в завданнях (Таблиця 1). Завдання дають відповіді на питання, яким шляхом, яким чином громада досягатиме цілей свого розвитку. Завдання деталізовані у проектах, які структуровані у Плані заходів з реалізації стратегії на 2024-2027 роки.

 

Стратегічна ціль 1. Забезпечення умов для сталого економічного розвитку громади

 

Мета стратегічної цілі 1  - покращення якості життя та економічного благополуччя населення шляхом ефективного використання наявного потенціалу та конкурентних переваг громади через просування інвестиційних переваг території, підтримку розвитку агропромислового сектору громади та екологічно орієнтованого підприємництва, розвиток підприємницьких здібностей мешканців і підтримку малого і середнього бізнесу.

Необхідність постановки такої цілі зумовлена концентрацією у громаді значного сільськогосподарського та агропромислового потенціалу. Для громади характерна порівняно невелика кількість суб’єктів господарювання з числа ФОП, що потребує вирішення шляхом стимулювання і підтримки підприємництва у громаді.  

Стратегічна ціль 1 досягається через реалізацію таких оперативних цілей: «1.1.  Покращення інвестиційного та бізнес клімату»; «1.2. Розвиток підприємництва та сприяння зайнятості населення».

 

Оперативна ціль -  1.1. «Покращення інвестиційного та бізнес клімату» містить  завдання:

1.1.1. Підвищення привабливості громади, підготовка локацій для публічних та приватних інвестиційних проектів.

1.1.2 Участь у грантових, регіональних та міжнародних проектах та програмах

 

 

Підвищення інвестиційної привабливості громади є однією з ключових передумов залучення інвесторів у громаду та розвитку місцевого бізнесу. Його реалізація лежить у площині створення позитивного іміджу громади та налагодження комунікації з потенційними партнерами й інвесторами шляхом формування інвестиційних пропозицій потенційному інвестору за результатами інвентаризації земельних ресурсів та об’єктів нерухомості у громаді.

 

Наявні проблеми та виклики:

  • відсутність систематизованої інформації про інвестиційні можливості у громаді;
  • наявність у громаді об’єктів комунальної інфраструктури, що потребують проведення інветаризації;
  • невисокий рівень розвитку каналів комунікації органів місцевого самоврядування з бізнесом у громаді, потенційними партнерами та інвесторами;
  • недостатня участь у грантових та міжнародних проектах.

 

 

Таблиця 5.2. Потенційні сфери реалізації оперативної цілі 1.1. Покращення інвестиційного та бізнес клімату

Завдання

Потенційні сфери реалізації проектів

1.1.1. Підвищення привабливості громади, підготовка локацій для публічних та приватних інвестиційних проектів.

  • актуалізація інвестиційного паспорту громади
  • поширення інвестиційного паспорта на інвестиційних інтернет-платформах регіону та використання на іміджевих заходах
  • створення  онлайн  бази інвестиційно привабливих локацій громади

 

1.1.2 Участь у грантових, регіональних та міжнародних проектах та програмах

  • виготовлення презентаційних матеріалів
  • участь  у  грантових , регіональних та міжнародних проектах та програмах на різних платформах

Очікувані результати:

  • забезпечення ефективного управління ресурсами громади;
  • збільшення інвестицій в економіку громади;
  • залучення нових інвесторів в економіку громади;
  • підписання договорів про співробітництво з територіальними громадами-партнерами та реалізація спільних проєктів;
  • зростання впізнаваності громади та обізнаності про її інвестиційні переваги завдяки поширенню інвестиційного паспорту;

 

Індикатори виконання оперативної цілі:

  • наявність інвестиційного паспорту громади;
  • наявність карти інвестиційних майданчиків громади;
  • відсоток наданого в оренду комунального майна від загальної чисельності згідно електронної бази комунального майна;
  • кількість реалізованих проектів

 

 

 

 

 

 

 

Оперативна ціль -  1.2.  Розвиток підприємництва та сприяння зайнятості населення

 

Таблиця 5.3. Потенційні сфери реалізації оперативної цілі 1.2. Розвиток підприємництва та виявлення резервів доходної частини бюджету

Завдання

Потенційні сфери реалізації проектів

1.2.1.Покращення механізму співпраці влади з бізнесом

  • створення «гарячої лінії» підтримки бізнесу на офіційному сайті громади
  • організація «круглих столів»  для спілкування влади з бізнесом

1.2.2. Створення умов для стимулювання підприємницької активності громадян, в тому числі АПК

  • проведення циклу тематичних навчальних семінарів
  • підтримка підприємництва за перспективними напрямками
  • залучення до підтримки підприємництва міжнародних, всеукраїнських та регіональних інституцій

1.2.3. Підтримка розвитку підприємництва та сприяння самозайнятості населення.

  • відновлення роботи Місцевого фонду підтримки підприємництва
  • затвердження  програми розвитку підприємництва  в громаді
  • залучення суб»єктів підприємництва громади до участі у форумах, семінарах, виставках, ямарках

 

 Очікувані результати:

  • підвищення  рівня підприємницької активності мешканців громади в тому чисолі в аграрному секторі;
  • залучення грантових ресурсів для розвитку бізнесу у громаді;
  • збільшення інвестицій в економіку громади;
  • розвиток сфери переробки сільськогосподарської продукції;
  • зростання обсягів податкових надходжень до місцевого бюджету;
  • підвищення довіри та співпраці між місцевим бізнесом та владою.

 

Індикатори виконання оперативної цілі:

  • кількість ФОПів у громаді;
  • обсяг залучених інвестицій в громаду
  • кількість проведених заходів з питань підприємництва;
  • темп приросту податкових надходжень до місцевого бюджету.

 

 

Стратегічна ціль 2.  Покращення якості життя населення у громаді

 

Мета стратегічної цілі 2  - підвищення якості життя мешканців та стимулювання розвитку людського капіталу для забезпечення інтелектуального та професійного зростання жителів громади, підвищення їх продуктивних здібностей, що принесе у майбутньому дохід як індивіду, так і громаді, через розвиток системи надання адміністративних і соціальних послуг (їх диверсифікацію та підвищення якості) – освітніх, культурних, медичних, – а також активізацію участі громадянського суспільства у місцевому самоврядуванні.

 

Стратегічна ціль 2 досягається через реалізацію таких оперативних цілей: «2.1. Розвиток інженерної інфраструктури»; «2.2. Підвищення рівня екологічної та енергетичної безпеки»; «2.3. Покращення публічних послуг».

 

Оперативна ціль -  2.1. Розвиток інженерної інфраструктури  містить чотири завдання:

 

2.1.1. Реконструкція  та ремонт доріг  та тротуарів, створення безбар»єрного середовища

2.1.2.Будівництво та реконструкція  мереж водопостачання та водовідведення

2.1.3.Модернізація вуличного освітлення

2.1.4. Благоустрій населених пунктів

 

 Розвиток інженерної інфраструктури спрямований на забезпечення належних умов проживання жителів громади та ощадливе використання ресурсної бази. Досягнення цілі передбачає низку взаємопов’язаних заходів, скерованих на поступове покращення інфраструктури громади та впровадження ефективних систем управління нею. Ключові складові інфраструктурного комплексу потребують значних інвестицій, проте вони є одними з найважливіших елементів, що спроможні вивести громаду на новий рівень розвитку. Основними напрямами діяльності Семенівської громади є подолання проблем нерозвиненості, застарілості та незадовільного стану комунальних мереж і доріг. Тому в основі операвної цілі – розвиток комунальних мереж, забезпечення задовільного стану дорожньої інфраструктури та підтримка розвитку комунальних підприємств громади.

 

Наявні проблеми та виклики:

  • застарілий стан комунальних мереж та потреба їх модернізації;
  • зростаюче навантаження на комунальні мережі внаслідок збільшення кількості жителів та суб’єктів господарювання на території громади;
  • відсутність очисних споруд у системі водовідведення; скиди неочищених стоків та неефективні водопроникні дворові каналізаційні системи;
  • відсутність централізованого водопостачання (більше 95%) та водовідведення;
  • незадовільний стан значної частини комунальних доріг та доріг загального користування місцевого значення

 

Таблиця 5.4. Потенційні сфери реалізації оперативної цілі 2.1. Розвиток інженерної інфраструктури

Завдання

Потенційні сфери реалізації проєктів

2.1.1. Реконструкція  та ремонт доріг  та тротуарів, створення безбар»єрного середовища

  • сприяння у відновленні мережі доріг загального користування у громаді (капітальний ремонт на ділянках
  • покращення транспортно–експлуатаційних якостей доріг комунальної власності та влаштування асфальтобетонного покриття
  • облаштування придорожньої інфраструктури (дорожні знаки, зупинки, освітлення, сміттєзбірники тощо), в тому числі з урахуванням безбар»єрного середовища.
  • будівництво та реконструкція тротуарів, облаштування велосипедних доріжок

2.1.2.Будівництво та реконструкція  мереж водопостачання та водовідведення

 -     капітальний ремонт водопровідної мережі

 -     реконструкція мереж водовідведення

2.1.3.Модернізація вуличного освітлення

  • реконструкція, ремонт мереж вуличного освітлення в населених пунктах громади;
  •  застосування енергоефективних технологій

2.1.4. Благоустрій населених пунктів

  • оновлення матеріально-технічної бази комунального підприємства (придбання обладнання)
  • зрізання аварійних дерев на території громади;
  •  

 

 

 

 

 Очікувані результати:

  • забезпечення комфортних умов для проживання населення;
  • підвищення рівня безпеки у громаді (безпеки на дорогах, вуличне освітлення у темну пору доби);
  • покращення якості дорожньої мережі комунальної форми власності та придорожньої інфраструктури;
  • відновлення та впровадження маршрутних перевезень відповідно до потреб населення громади;
  • модернізація комунальних мереж та розширення інженерної інфраструктури у громаді.

 

Індикатори виконання оперативної цілі:

  • протяжність відремонтованих, збудованих доріг у громаді;
  • протяжність доріг з облаштованою придорожньою та пішохідною інфраструктурою;
  • кількість придбаної комунальної техніки;               
  • частка житлового фонду, забезпеченого водопостачанням;
  • частка житлового фонду, забезпеченого водовідведенням;
  • кількість населених пунктів, де облаштовано вуличне освітлення;
  • протяжність мережі вуличного освітлення у громаді із застосуванням енергоефективних технологій.

 

Оперативна ціль -  2.2. Підвищення рівня екологічної та енергетичної безпеки містить три завдання:

2.2.1.Покращення системи поводження з твердими побутовими відходами

2.2.2. Впровадження енергозберігаючих технологій та застосування альтернативних джерел енергії.

2.2.3.Термомодернізація та реконструкція об’єктів комунальної власності.

 

Оперативна ціль спрямована на забезпечення екологічної безпеки, запобігання і ліквідації негативного впливу господарської та іншої діяльності на навколишнє природне середовище, збереження природних ресурсів на території Семенівської селищної ради                                                                       

 

Наявні проблеми та виклики:

  • недостатнє охоплення населення централізованою системою вивезення ТПВ;
  • наявність стихійних сміттєзвалищ;
  • нефективність рекреаційного використання природно-заповідного фонду на території громади.

     

Таблиця 5.5. Потенційні сфери реалізації оперативної цілі 2.2. Підвищення рівня екологічної та енергетичної безпеки

Завдання

Потенційні сфери реалізації проєктів

2.2.1.Покращення системи поводження з твердими побутовими відходами

  • відновлення, підтримання сприятливого санітарно-екологічного стану на території громад;
  • проведення інформаційно-консультаційної роботи з населенням та суб’єктами господарювання у громаді з екологічних питань; просвітницька діяльність в напрямі підвищення екологічної культури мешканців
  • ліквідація стихійних сміттєзвалищ
  • активізація укладення договорів на вивезення ТПВ
  • запровадження системи контейнерного збору сміття  (придбання контейнерів, пресу для сміття, облаштування майданчиків)

                        

2.2.2. Впровадження енергозберігаючих технологій та застосування альтернативних джерел енергії.

  •  здійснення аналізу споживання енергоресурсів як основи для формування енергетичної політики та планування нових енергозберігаючих заходів
  •  

2.2.3.Термомодернізація та реконструкція об’єктів комунальної власності.

  • розроблення  енергетичного плану громади
  • визначення та реалізація заходів підвищення енергозбереження  будівель комунальної власності

 

 

 

 Очікувані результати:

  • покращення екологічної ситуації у громаді;
  • розвиток природного потенціалу громади;
  • повне охоплення населених пунктів громади централізованим вивезенням ТПВ;
  • запровадження роздільного поводження з ТПВ;
  • ліквідація стихійних міттєзвалищ

 

Індикатори виконання оперативної цілі:

  • частка мешканців, які уклали угоди на вивезення ТПВ;
  • кількість ліквідованих сміттєзвалищ;
  • кількість саджанців, висаджених у населених пунктах громади;
  • кількість проведених заходів та частка населення, охоплена цими заходами, щодо екологічних питань, важливих для громади.

 

 

Оперативна ціль -  2.3. Покращення якості соціальних послуг містить сім завдання:

 

2.3.1. Розвиток системи охорони здоров’я, підтримка працівників медичної сфери.

2.3.2.Забезпечення культурних потреб мешканців громади, розвиток інфраструктури дозвілля.

2.3.3.Підвищення якості освітніх послуг, розвиток інклюзивної освіти.

2.3.4. Соціальний захист пільгових категорій населення, розвиток інституту «третього віку», впровадження програм підтримки ветеранів війни та членів їх сімей.

2.3.5. Підвищення рівня спортивної активності жителів громади, впровадження принципів здорового способу життя.

2.3.6. Створення місцевих туристичних продуктів.

2.3.7. Розширення спектру надання якісних адміністративних послуг.

 

      Розвиток системи надання соціальних послуг (освіти, культури, охорони здоров’я, фізичної культури і спорту, соціального захисту і соціального забезпечення) слід розглядати не тільки з точки зору якості і доступності цих послуг, але як важливий чинник розвитку людського капіталу громади і забезпечення її економічного зростання. Відповідно, видатки місцевих бюджетів на надання соціальних послуг у довготерміновій перспективі розглядатимуться як інвестиції в розвиток громади. Покращення якості публічних полуг передбачає компексний підхід та має орієнтуватися на: створення належних умов для здобуття освіти; розвиток сфери позашкільної освіти; надання послуг охорони здоров’я, соціального захисту та соціального забезпечення населення на високому рівні; розвиток культури, фізичної культури і спорту тощо. 

 

Наявні проблеми та виклики:

  • недостатній  рівень охоплення дітей системою дошкілля та нерівномірність розміщення закладів дошкілля у громаді;
  • недостатня матеріально-технічна база закладів освіти, охорони здоров’я, культури;
  • нерівномірність навантаження на систему середньої освіти у населених пунктах громади;
  • недостатньо розвинена система соціальної підтримки вразливих верств населення;
  • невисокий рівень впровадження енергоменеджменту та енергомоніторингу.

 

Таблиця 5.6. Потенційні сфери реалізації оперативної цілі 2.3. Покращення якості соціальних  послуг

Завдання

Потенційні сфери реалізації проєктів

2.3.1. Розвиток системи охорони здоров’я, підтримка працівників медичної сфери.

  • ремонти приміщень покращення якості інженерної інфраструктури
  • розширення переліку медичних послуг
  • розширення та оновлення матеріально-технічної бази медичних закладів громади; модернізація обладнання з використанням сучасних технологій за рахунок грантових коштів та бюджетів різних рівнів (зокрема, придбання рентгенівської системи)
  • забезпечення населення ефективними, безпечними і якісними лікарськими засобами та виробами медичного призначення
  • розвиток системи діагностування населення та профілактики захворювань

стимулювання підвищення спроможності медичного персоналу надавати якісні медичні послуги

2.3.2.Забезпечення культурних потреб мешканців громади, розвиток інфраструктури дозвілля

 

  • забезпечення належного стану приміщень клубів, будинків культури, бібліотек,  покращення  матеріально-технічного оснащення закладів культури та перетворення їх у центри культурного розвитку територіальної громади з орієнтацією на потреби населення
  • створення на базі публічних бібліотек громадських просторів для підтримки освіти впродовж життя
  • забезпечення читачів бібліотек вільним доступом до високошвидкісного Інтернету та оновленими фондами актуальної тематики

2.3.3.Підвищення якості освітніх послуг, розвиток інклюзивної освіти.

  • проведення будівельних робіт/реконструкції/капітального ремонту у закладах освіти, благоустрою території закладів
  • облаштування та технічне забезпечення шкіл, наповнення навчального процесу через встановлення обладнання, комп’ютеризацію закладів загальної середньої освіти, встановлення програмного забезпечення, проведення швидкісного інтернету
  • запровадження сучасних методик навчання і виховання
  • впровадження педагогіки партнерства: співпраця між учителем, учнем і батьками, які мають стати рівноправними учасниками освітнього процесу
  •  

проведення заходів національно-патріотичного виховання у навчальних закладах - сприяння набуттю дітьми та молоддю досвіду патріотичних дій

  • забезпечення кадровими, матеріально-технічними, інформаційними ресурсами закладів освіти у контексті впровадження диференційованого навчання

-   налагодження співпраці з громадами-партнерами, регулярні   

     поїздки з обміну досвідом з питань організації профільного      

     навчання у закладах середньої освіти

  • розширення інфраструктури позашкільної освіти та диверсифікація напрямів освіти

розроблення механізмів підтримки молодих педагогів у закладах позашкільної освіти

2.3.4. Соціальний захист пільгових категорій населення, розвиток інституту «третього віку», впровадження програм підтримки ветеранів війни та членів їх сімей.

  • постійний моніторинг потреб у соціальних послугах, створення реєстру їх отримувачів
  • підвищення кваліфікації фахівців, які надають соціальні послуги
  • проведення заходів з питань попередження насильства і дискримінації у громаді
  • покращення інформованості населення територіальної громади щодо державних гарантій їх соціального захисту, існуючих форм адресної підтримки
  • забезпечення своєчасності отримання громадянами державних соціальних гарантій
  • проведення  комплексу доброчинних заходів, спрямованих  на адресну підтримку пенсіонерів, інвалідів, дітей – загиблих військовослужбовців, багатодітних  сімей, інших соціально незахищених категорій громадян
  • подолання дитячої безпритульності і бездоглядності, запобігання сирітству, створення умов для всебічного розвитку та виховання дітей, покращення якості життя соціально вразливих груп
  • сприяння створенню безперешкодного середовища для усіх груп населення, забезпечення рівних можливостей кожній людині реалізовувати свої права, отримувати послуги на рівні з іншими, шляхом інтегрування фізичної, інформаційної, цифрової, соціальної та громадянської, економічної та освітньої безбар’єрності

2.3.5. Підвищення рівня спортивної активності жителів громади, впровадження принципів здорового способу життя.

  • будівництво/облаштування спортивних майданчиків, футбольних майданчиків зі штучним покриттям в населених пунктах громади;
  • забезпечення належного стану об’єктів спортивної інфраструктури
  • покращення  матеріально-технічного оснащення об’єктів спортивної інфраструктури
  • проведення спортивних змагань
  • організація спортивних заходів, орієнтованих на пропагування здорового способу життя

2.3.6. Створення місцевих туристичних продуктів.

  • здійснення аналізу споживання енергоресурсів як основи для формування енергетичної політики та планування нових енергозберігаючих заходів
  • розроблення  енергетичного плану громади
  • визначення та реалізація заходів підвищення енергозбереження громадських будівель

2.3.7. Розширення спектру надання якісних адміністративних послуг.

  • забезпечення отримання громадою повноважень з надання усіх адміністративних послуг, необхідних громадянам та суб’єктам господарювання, які делеговані або можуть бути делеговані державою органам місцевого самоврядування відповідного рівня
  • забезпечення ефективного функціонування Центру надання адміністративних послуг
  • створення комфортних умов для обслуговування суб’єктів звернення та належних умов для роботи посадових осіб ЦНАП
  • забезпечення доступних та безбар’єрних умов для отримання адміністративних послуг усіма мешканцями, впровадження інформаційних технологій

 

 Очікувані результати:

  • підвищення якості надаваних соціальних послуг (освітніх, культурних, медичних, соціального захисту населення);
  • оновлення матеріально-технічної бази закладів;
  • забезпечення рівного доступу населення до якісних соціальних послуг;
  • зниження рівня насильства та дискримінації у громаді;
  • створення безбар’єрного простору у громаді;
  • підвищення рівня добробуту населення;
  • збільшення ефективності діяльності закладів культури у громаді;
  • активізація спортивного та здорового способу життя мешканців;
  • розвиток енергоенеджменту у громаді;
  • виховання патріотичної молоді.
  • забезпечення реалізації державних програм соціального захисту ветеранів війни, членів їх сімей та інших пільгових категорій населення; запровадження ефективних форм підтримки шляхом реалізації місцевих соціальних програм.

 

Індикатори виконання оперативної цілі:

  • середній бал ЗНО у громаді;
  • середня вартість навчання одного учня у громаді;
  • частка закладів освіти з оновленою матеріально-технічною базою;
  • кількість учнів у позашкільних навчальних закладах;
  • наявний реєстр отримувачів послуг соціального захисту з числа жителів громади;
  • кількість проведених заходів з попередження насильства та дискримінації;
  • кількість осіб з числа незахищених верств населення у громаді, які отримали адресну допомогу;
  • кількість об’єктів, які обладнано відповідно до потреб забезпечення безбар’єрності;
  • відсоток оновлення матеріально-технічної бази закладів охорони здоров’я;
  • кількість проведених заходів з профілактики захворювань у населених пунктах громади;
  • кількість відремонтованих приміщень у закладах громади;
  • кількість соціальних послуг, які стали доступними для жителів громади у комунальних закладах громади;
  • кількість облаштованих спортивних майданчиків у населених пунктах громади;
  • відсоток оновлення матеріально-технічної бази закладів культури та об’єктів спортивної інфраструктури;
  • кількість проведених спортивних заходів у населених пунктах громади;
  • середньорічна чисельність відвідування бібліотек, закладів  культури, спортивних заходів.

 

 

 

Оперативна ціль -  2.4. Покращення рівня безпеки життя в громаді містить два завдання:

 

2.4.1. Підтримка правопорядку та підвищення безпеки життя

2.4.2.Цивільний захист та розвиток служб екстреного реагування

 

Безпека людини означає «відсутність загроз для неї. Досягнути цього можливо, якщо створити нову систему організаційних підходів щодо моніторингу (контролю), попередження та реагування у разі виникнення загроз на місцевому рівні. Розробка справді корисного й дієвого плану роботи з розвитку безпеки для громади вимагає розуміння її сильних і слабких сторін. Потенціал громади складають такі компоненти, як рівень компетенцій її суб’єктів у сфері безпеки; налагоджена взаємодія між органами місцевого самоврядування, державної влади на місцях, правоохоронними органами й мешканцями громади; наявність лідерів; згуртованість громади та рівень довіри у ній; здатність громади адаптуватися й протидіяти негативним факторам тощо.

 

Наявні проблеми та виклики:

  • недостатність превентивних заходів із забезпечення безпеки у громаді;
  • недостатній рівень безпечного освітнього середовища;
  • відсутність місць для можливостей цікавого проведення дозвілля.

 

Таблиця 5.7. Потенційні сфери реалізації оперативної цілі 2.4. Покращення рівня безпеки життя в громаді

Завдання

Потенційні сфери реалізації проєктів

2.4.1. Підтримка правопорядку та підвищення безпеки життя

  • облаштування камер відеоспостереження в громадських місцях
  • облаштування пішохідної інфраструктури у населених пунктах
  • підвищення культури безпеки життєдіяльності населення

  2.4.2. Цивільний захист та розвиток служб екстреного реагування

-    створення на території громади пунктів  безпеки;

- створення  матеріального та фінансового резерву для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

-    забезпечення інженерного захисту території;

-    підвищення культури безпеки життєдіяльності населення

 

 

 Очікувані результати:

  • підвищення рівня безпеки у громаді;
  • створення комплексної системи відео спостереження;
  • формування комфортних місць проведення дозвілля для мешканців громади.

 

Індикатори виконання оперативної цілі:

  • кількість створених «безпечних просторів» у комунальних закладах громади;
  • кількість встановлених камер спостереження;
  • кількість облаштованої безпечної пішохідної інфраструктури;
  • кількість діючих громадських організацій;

 

 

 

Стратегічна ціль 3.  Ефективне управління просторовим розвитком

 

Мета стратегічної цілі 3  - забезпечення поліпшення якості життя населення та підвищення продуктивності суспільної праці на основі ощадливого використання ресурсів і збереження природного довкілля задля теперішніх і майбутніх поколінь.

Сталий розвиток громади спрямований на задоволення потреб нинішнього покоління без шкоди для розвитку і життєдіяльності майбутніх поколінь, тобто орієнтований до довгостроковий розвиток громади. Необхідність постановки такої цілі зумовлена потребою втілення у розвиток громади нових підходів до містобудування і управління, що базуються на принципах інклюзивності, безпечності, сталості, екологічності і запобігання можливим ризикам погіршення якості життя населення.

 

Стратегічна ціль 3 досягається через реалізацію оперативних цілей:

3.1.Використання інструментів просторового планування для досягнення сталого розвитку

 

 

 

 

 

Оперативна ціль -  3.1. Використання інструментів просторового планування для досягнення сталого розвитку містить два завдання:

3.1.1. Інвентаризація нерухомого майна, земельних ділянок, водних об»єктів .

3.2.1. Розробка  містобудівної документації та актуальної картографічної основи

 

В основі оперативної цілі – планувальні рішення щодо перспективного використання всієї території територіальної громади на основі аналізу ресурсів, якими володіє громада, що забезпечує громаду інструментами для інтегрованого розвитку всіх населених пунктів як єдиної системи розселення, а також цифровізація громади для пришвидшення її розвитку.

 

Наявні проблеми та виклики:

  • застарілість сформованої містобудівної документації деяких населених пунтків громади;
  • потреба функціонального зонування території громади;
  • відсутність комплексної інформації про вільні земельні ділянки, водні ресурси та комунальні приміщення, а також об’єкти, які перебувають у приватній власності, привабливі для інвестицій;
  • відсутність системи моніторингу ефективності використання комунальних ресурсів;
  • низький рівень цифровізації комунальних закладів громади.

 

Таблиця 5.8. Потенційні сфери реалізації оперативної цілі 3.1. Використання інструментів просторового планування для досягнення сталого розвитку

Завдання

Потенційні сфери реалізації проєктів

3.1.1. Інвентаризація нерухомого майна, земельних ділянок, водних об»єктів

  • інвентаризація нерухомого майна
  • інвентаризація земельних ділянок
  • впровадження геоінформаційної системи обліку ресурсів  громади

3.2.1. Розробка  містобудівної документації та актуальної картографічної основи

  • розроблення Комплексного плану просторового розвитку території громади
  • розроблення та актуалізація генеральних планів населених пунктів

 

 Очікувані результати:

  • ефективне управління ресурсами громади;
  • зростання інвестицій в економіку громади;
  • зростання рівня цифровізації органу місцевого самоврядування.

 

Індикатори виконання оперативної цілі:

  • наявність Комплексного плану просторового розвитку території громади;
  • частка населених пунктів з актуальною містобудівною документацією;
  • наявність геоінформаційної системи обліку ресурсів громади;
  • обсяг надходжень до бюджету від продажу та оренди комунального майна і землі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Затвердили стратегічні цілі розвитку Луцька до 2030 року

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора