Відбулася щотижнева робоча нарада
29 листопада під головуванням голови Семенівської селищної ради Людмили Милашевич відбулася щотижнева робоча нарада за участю заступників селищного голови Світлани Неіленко, Юрія Стеценка, Сергія Чинчика, секретаря ради Юлії Єлагіної, керуючої справами виконавчого комітету Людмили Лопати, керівників структурних підрозділів виконавчого комітету Семенівської селищної ради.
У ході наради розглянуто поточні робочі питання, визначено пріоритетні завдання та проконтрольовано стан виконання доручень, даних за підсумками попередньої робочої наради.
Також обговорено стан епідеміологічної ситуації щодо захворюваності на COVID-19 та виконання посилених заходів протидії поширення цієї інфекції. За даними Семенівського КП «ЦПМСД», на сьогодні виявлено 31 новий випадок хворих на COVID -19. Статистика не втішна і досить складна — зауважила Людмила Милашевич. Тож продовжуються спільні перевірки з дотримання протиепідемічних заходів. Селищний голова наголосила, що проведення моніторингових комісійних перевірок установ, закладів громадського харчування і торгівлі Семенівської громади з питань дотримання протиепідемічних вимог на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби COVID – 19, повинна бути на найвищому рівні, адже наша громада займає 5 рейтингове місце серед громад області по захворюваності населення на COVID -19. Станом на 26 листопада 2021 року в громаді проведено 9758 щеплень.
Юрій Стеценко наголосив на обмежувальних протиепідемічних заходах епідемічної небезпеки, вказавши заборони на :
приймання відвідувачів суб’єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері громадського харчування (барів, ресторанів, кафе тощо), крім діяльності з надання послуг громадського харчування із здійсненням адресної доставки замовлень та замовлень на винос;
приймання відвідувачів в інших закладах розважальної діяльності;
приймання відвідувачів суб’єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері торгівельного і побутового обслуговування населення, крім:
приймання відвідувачів суб’єктами господарювання, які торгують товарами на торговельних площах, не менше 60 відсотків яких призначено для торгівлі продуктами харчування, пальним, лікарськими засобами та виробами медичного призначення, засобами гігієни та побутовою хімією, засобами зв’язку, друкованими засобами масової інформації, ветеринарними препаратами, кормами, насінням, засобами захисту рослин, без обмеження доступу відвідувачів до інших товарів, представлених в асортименті зазначених суб’єктів господарювання;
торгівельної діяльності із здійсненням адресної доставки замовлень;
провадження діяльності з надання фінансових послуг, діяльності фінансових установ і діяльності з інкасації та перевезення валютних цінностей, діяльності операторів поштового зв’язку, а також медичної практики, ветеринарної практики, діяльності автозаправних комплексів (без зон харчування), діяльності з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів, ремонту комп’ютерів, побутових виробів і предметів особистого вжитку, перукарень та салонів краси за попереднім записом;
провадження діяльності з надання телекомунікаційних послуг. Приймання відвідувачів суб’єктами господарювання, які провадять діяльність з надання телекомунікаційних послуг, здійснюється за попереднім записом;
приймання відвідувачів закладів культури і проведення культурних масових заходів ;
приймання у спортивних залах;
проведення всіх масових (розважальних, спортивних, соціальних, рекламних та інших) заходів;
роботу закладів громадського харчування, крім надання послуг з харчування за замовленням клієнтів;
діяльність ринків, крім продовольчих;
перебування на територіях загального користування без вдягнутих засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот, в тому числі виготовлених самостійно.
Обмеження не застосовуються за умови наявності у всіх учасників (відвідувачів, користувачів), крім осіб, які не досягли 18 років, та організаторів заходу (співробітників закладу, ринку) негативного результату тестування на COVID-19 методом полімеразної ланцюгової реакції або експрес-тесту на визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2, яке проведене не більш як за 72 години до здійснення заходу (відвідування закладу, ринку), або документа, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації, міжнародного, внутрішнього сертифіката або іноземного сертифіката, що підтверджує вакцинацію від COVID-19 однією дозою однодозної вакцини або двома дозами дводозної вакцини (зелені сертифікати), які включені Всесвітньою організацією охорони здоров’я до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях, негативний результат тестування методом полімеразної ланцюгової реакції або одужання особи від зазначеної хвороби, чинність якого підтверджена за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія).
Начальник відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Семенівської селищної ради Наталія Петухова розповіла, що станом на 29 листопада немає критичної ситуації щодо захворюваності учнів.
Проте є кілька шкіл, в яких на карантин йдуть окремі класи. Зокрема, від сьогодні, на дистанційну форму навчання перейшов Паніванівський ЗЗСО I –II ступенів. Зі слів Наталії Петухової, відділ постійно тримає зв'язок з Хорольським відокремленим підрозділом ДУ «Полтавський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України» та Семенівським КП «ЦПМСД і контролює ситуацію.
Начальник центру надання адміністративних послуг Семенівської селищної ради Ірина Зубчук розповіла, що проведено виїзні прийоми громадян. Прийоми проведено з дотриманням усіх протиепідемічних вимог, адже працівники ЦНАП під час пандемії не залишаються осторонь та долучаються до підтримки та допомоги кожному громадянину. У зв’язку із погіршенням епідемічної ситуації виїзди тимчасово не проводитимуться. У період із 05 жовтня по 19 листопада 2021 року адміністраторами ЦНАП Семенівської селищної ради та фахівцями відділу земельних відносин Виконавчого комітету Семенівської селищної ради проведено 13 прийомів громадян на віддалених робочих місцях, протягом яких суб’єктам звернень надано 168 адміністративних послуг (земельних, реєстраційних, соціальних) та 247 консультацій.
Про ліквідацію стихійних звалищ та прибирання селища сьогодні на нараді доповів директора КП «Комунальник» Олександр Сурков. Він відзначив, що підприємство вивезло стихійні звалища з різних мікрорайонів по вул. Космонавтів та Ціалковського. Головне, відзначив Олександр Сергійович, доки мешканці селища не усвідомлять власну відповідальність за збереження чистоти в селищі та вивіз власного сміття, яке не є побутовими відходами, зокрема залишки будівельних матеріалів, зрізаних гілок дерев, трави, старої побутової техніки та тощо, підтримувати порядок та чистоту у селищі тільки силами підприємства майже не можливо.
На нараді обговорювалися й інші питання всіх сфер життєдіяльності громади.
У ході обговорення учасники обмінялися думками та пропозиціями. За результатами надано відповідні доручення.
Селищний голова, підводячи підсумки наради, закликала присутніх до конструктивної праці та виважених рішень.