Семенівська селищна рада об'єднана територіальна громада

Полтавська область, Семенівський район

Реєстрація та зняття з місця проживання

Дата: 25.04.2017 23:38
Кількість переглядів: 114

Інформація щодо реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання, перебування фізичних осіб виконавчого комітету Семенівської селищної ради

Селище Семенівка, вул. Незалежності, 44А

Розпорядок роботи: 

понеділок-четвер: з 8:00 год. до 17:15 год.;

п’ятниця: з 8:00 год. до 16:00 год.;

обідня перерва – з 12:00 год. до 13:00 год.;

вихідні дні: субота, неділя

Прийом громадян: щоденно з 8:00 год  до 17:15 год.

Документи, які подаються:

ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ, ЗНЯТТЯ З РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ, ПЕРЕБУВАННЯ ОСОБА З 14 років подає:

  1. Заява про реєстрацію місця проживання 
  2.  Заява про реєстрацію місця перебування
  3. Заяву про зняття особи з реєстрації місця проживання (у разі здійснення реєстрації місця проживання з одночасним зняттям з реєстрації попереднього місця проживання).
  4. Документ до якого вносяться відомості про місце проживання/перебування (подається оригінал);   а саме:
    • квитанцію про сплату адміністративного збору (у разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну послугу);
    • свідоцтво про народження (для осіб, що не досягли 16-річного віку) (подається оригінал);
    • документи, що підтверджують право на проживання в житлі (подається оригінал),   а саме
    • військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку) (подається оригінал);
    • документ, що посвідчує особу представника (у разі подання заяви представником особи) (подається оригінал);
    • документ, що підтверджує повноваження особи, як представника, (подається оригінал).

ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ ДИТИНИ ДО 14 років один з батьків (усиновлювач) подає:

  • Заява про реєстрацію місця проживання малолітньої дитини;
  • документ, що посвідчує особу заявника (подається оригінал);
  • квитанцію про сплату адміністративного збору (від батька, який є заявником);
  • свідоцтво про народження (подається оригінал);
  • згода другого з батьків або законних представників (у разі реєстрації батьків за різними адресами).

Надається в присутності адміністратора, який приймає документи або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).

За бажанням батьків чи одного з них, документи для реєстрації місця проживання дитини можуть бути подані органам державної реєстрації актів цивільного стану під час проведення державної реєстрації народження дитини.

Реєстрація місця проживання новонародженої дитини може здійснюватися також на підставі направлених органами соціального захисту населення даних, що зазначив законний представник, з яким постійно проживає дитина, у заяві про призначення допомоги при народженні дитини

Реєстрація місця перебування ОСІБ, ЩО ЗВЕРНУЛИСЬ ЗА ЗАХИСТОМ В УКРАЇНІ із заявою про реєстрацію місця перебування, здійснюється на визначений законом строк на підставі вищевказаному переліку документів, крім квитанції про сплату адміністративного збору.

Додаткова iнформацiя:

Строк дії адміністративного акту:  -

Платність надання адміністративної послуги: Платно

Строк надання адміністративної послуги: 1 день

Результат надання адміністративної послуги:

Внесення відомостей про реєстрацію місця проживання до паспорта громадянина України, тимчасового посвідчення громадянина України, посвідки на постійне проживання, посвідки на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист (далі — документ, до якого вносяться відомості про місце проживання), а відомості про реєстрацію місця перебування — до довідки про звернення за захистом в Україні (шляхом проставлення в них відповідного штампа реєстрації місця проживання/перебування особи).

Відомості про реєстрацію місця проживання вносяться до паспорта громадянина України:

у вигляді книжечки (зразка 1993 року) — шляхом проставлення в ньому штампа реєстрації місця проживання особи ;

у формі картки (зразка 2015 року) — шляхом внесення інформації до безконтактного електронного носія, який імплантовано у такий паспорт.

          Оформлення і видача довідки про реєстрацію місця проживання/перебування дітям до 16 років та громадянам, які мають паспорт громадянина України у формі картки.

    ПРИМІТКА: У разі проживання особи без реєстрації місця проживання, до неї застосовуються заходи адміністративного впливу відповідно до статті 197 КУпАП (санкція – попередження або накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян).             

Закони України:

  1. Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»
  2. Закон України «Про місцеве самоврядування»
  3. Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг»
  4. Закон України «Про адміністративні послуги»

Акти Кабінету Міністрів України:

  1. Постанова КМУ від 02.03.2016 № 207 «Про затвердження правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру»

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата:

  1. Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в  http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/1382-15
  2. Закон України «Про адміністративні послуги»   http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/5203-17

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги:

  1. Особа не подала документів або інформації, необхідних для реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання;
  2. Подані документи є недійсними або у них міститься недостовірна інформація;
  3. Для реєстрації/зняття з реєстрації звернулась особа, яка не досягла 14-річного віку.
  4. Рішення про відмову реєстрації місця проживання/перебування приймається в день отримання документів із центру надання адміністративних послуг шляхом зазначення у заяві про зняття з реєстрації місця проживання підстав відмови. Зазначена заява повертається особі або її представнику.

Також Виконавчий комітет Семенівської селищної ради  повідомляє, що з 01.01.2017 року набрав чинності Закон України від 06.12.2016 №1774-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України». Установлено, що мінімальна заробітна плата після набрання чинності цим Законом не застосовується для розрахунку розміру плати за надання адміністративних послуг.

До внесення змін законодавчих  та інших нормативно-правових актів України щодо незастосування мінімальної заробітної плати для розрахунку розміру плати за надання адміністративних послуг вона застосовується у розмірі 1600 гривень.

Таким чином, за реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання сплачується адміністративний збір:

- у разі звернення особи протягом встановленого Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» строку –  0,0085 розміру 1600 гривень, що становить 13,60 грн.;

- у разі звернення особи з порушенням встановленого цим Законом строку – 0,0255 розміру 1600 гривень, що становить 40,80 грн.

У разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну адміністративну послугу.

19 грудня 2016 року набула чинності Постанова КМУ від 07.12.2016 №921 «Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних». Відповідно до пункту 58 Порядку реєстрація (зняття з реєстрації) місця проживання призовників і військовозобов'язаних може здійснюватися тільки при наявності в їхніх військово-облікових документах відомостей з районного(міського) військового комісаріату про зняття з військового обліку або перебування на військовому обліку за новим місцем проживання.

Як і раніше, для реєстрації чи зняття з реєстрації місця проживання осіб призивного віку і військовозобов'язаним необхідно надавати документ, який підтверджує перебування на військовому обліку – військовий квиток, тимчасове посвідчення або посвідчення про приписку до військової дільниці (так зване «приписне свідоцтво»).

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь